• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

تساوی پارس مقابل سپاهان در بازی جنجالی +تصاویر

  • کد خبر : 10057
  • 09 آبان 1398 - 19:53
تیم‌های پارس جنوبی‌جم و سپاهان اصفهان در هفته نهم رقابت‌های لیگ‌ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تیم‌های پارس جنوبی‌جم و سپاهان اصفهان در هفته نهم رقابت‌های لیگ‌ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از خلیج فارس؛ در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم پارس جنوبی‌جم امشب میزبان تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی جم بود.

در این دیدار که تیم سپاهان اصفهان که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد برای تحکیم موقعیت خود در صدر جدولی هجومی بازی خود را آغاز کرد تا اینکه در دقیقه ۳۸ در یک حرکت تهاجمی رضا میرزایی با شوت محکم خود توانست دروازه پارس جنوبی را باز کند.

پس از این گل دو تیم بر حملات خود بر روی دروازه‌ها افزایش دادند که در دقایق پایانی نیمه نخست داور به سود پارس جنوبی پنالتی اعلام کرد و محمد نوری برخلاف جهت دروازبان ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تا نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم پارس جنوبی جم حملات خود را بر روی دروازه سپاهان اصفهان افزایش داد تا اینکه در دقیقه ۵۸ داور این بار نقطه پنالتی به سود تیم سپاهان نشان داد که کی‌روش استنلی پشت توپ قرار گرفت و با وجود اینکه بر خلاف جهت دروازبان بر توپ نواخته شد، ولی توپ از کنار تیرک عمودی دروازه پارس جنوبی راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۹ این رقابت تیم سپاهان دروازه پارس جنوبی را باز کرد، اما کمک داور آفساید مهاجم گلزن را اعلام کرد و گل پذیرفته نشد.

در ادامه تیم‌های بر حملات خود افزودند، ولی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

تیم سپاهان با کسب یک امتیاز همچنان در صدر جدول لیگ‌برتر قرار دارد و تیم پارس جنوبی با ۹ امتیاز دو پله صعود کرد و به رده یازدهم جدول رسید.

از حاشیه های این بازی می‌توان به شعار تماشاچی‌ها در پی اعلام پنالتی به سود سپاهان اشاره کرد.

همچنین فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی پس از بیرون رفتن پنالتی سپاهان، به سبب اعتراض به داوری کارت قرمز گرفت و از کنار زمین اخراج شد.

محمد محبی بازیکن تیم سپاهان اصفهان در دقیقه ۸۷ کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد.

قضاوت این بازی بر عهده سید مهدی سیدعلی بود که انتقادات زیادی به عملکرد وی و اجحاف به تیم جمی مطرح است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.