• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
رئیس اداره صمت جم در گفتگو با آوای بوشهر:

تشکیل پرونده تخلف برای واحدهای دانه بندی شن و ماسه/ کرایه حمل هرتن ماسه ۱۶ هزار تومان است/ مردم تخلفات را گزارش کنند

  • کد خبر : 12637
  • 14 تیر 1399 - 22:40
با توجه به افزایش غیرمعقول کرایه حمل شن و ماسه توسط کامیون داران، به اطلاع می رساند سقف کرایه حمل و نقل در شهرستان جم به ازای هر تُن 16 هزار تومان بوده و دریافت مبلغی بیش از قیمت تعیین شده تخلف محسوب می شود.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت گفت: اعلام نرخ مصالح ساختمانی از طرف انجمن صنفی معادن استان در خرداد ماه مورد موافقت سازمان صمت استان و استانداری قرار نگرفت.

به گزارش آوای بوشهر؛ اکبر حسینی افزود: با عنایت به اینکه تعدادی از شهرستان ها از تاریخ اعلام نرخ از سوی انجمن اقدام به افزایش نرخ کردند در شهرستان جم طی نشستی که با مدیران کارگاهها برگزار شد قرار شد افزایش نرخ مصالح ساختمانی تا تاریخ ۷ تیرماه انجام نشود که متاسفانه به دلیل عدم توافق بر سر نرخ در استان ، منجر به افزایش قیمت ها از سوی کارگاه ها شد که از سوی اداره صمت منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.

حسینی اضافه کرد: طبق گزارش های دریافتی کامیون داران حمل مصالح هم اقدام به افزایش نرخ بدون ارایه رسید به مشتریان کرده اند که عدم ارائه رسید باعث اجحاف در حق مشتریان شده است.
رییس اداره صمت تاکید کرد: با توجه به افزایش غیرمعقول کرایه حمل شن و ماسه توسط کامیون داران، به اطلاع می رساند سقف کرایه حمل و نقل در شهرستان جم به ازای هر تُن ۱۶ هزار تومان بوده و دریافت مبلغی بیش از قیمت تعیین شده تخلف محسوب می شود.

وی افزود: کارگاه ها مکلف به صدور قبض باسکول و کامیون داران نیز موظف به ارائه یک نسخه از قبض فوق به خریدار هستند.

حسینی تصریح کرد: همشهریان درصورت مشاهده گرانفروشی و عدم ارائه قبض باسکول توسط کامیون داران، به اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.