• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

تشکیل ۲۰ کمیته تخصصی در شورای مشارکت پالایشگاه جم

  • کد خبر : 2041
  • 05 بهمن 1391 - 4:14

به گزارش خبرنگار آوای جم :  علیرضا جهانگیری‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست شورای همیاری و مشارکت پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های گازی کشور است و بیش از ۲۷ درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: شورای همیاری در این پالایشگاه نقش مهمی دارد و ارتباط زیادی با کارکنان دارد و شاهد اجرای برنامه‌های مهم فرهنگی توسط این شورا هستیم.

 

دبیر شورای همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم از برگزاری سمینار خانواده خلاق در شهرک توحید خبر داد.

 

جهانگیری‌زاده خاطر نشان کرد: این سمینار در هفتم بهمن ماه و در محل فرهنگ‌سرای شهرک توحید برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود با استقبال وسیع خانواده‌های ساکن روبرو شود.

وی افزود: همه مدیران و کارکنان به همراه خانواده‌های ساکن در شهرک توحید در این سمینار دعوت هستند و تلاش می‌شود با برنامه‌های متنوع سمینار علمی و در عین حال شاد به یاد ماندنی اجرا کنیم.

۴ هزار پیشنهاد در نظام مشارکت

جهانگیری‌زاده گفت: شورای همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم در مجموع تلاش خواهد کرد به اهداف کمی و کیفی از پیش تعیین شده خود برسد و برگزاری این نوع سمینارها نیز در همین راستا است.

وی گفت: خوشبختانه شاهد حمایت‌های بی‌دریغ مدیر عامل شرکت و پیشنهادهای وسیع کارکنان در حوزه‌های مختلف هستیم و این امر یقینا ما را در رسیدن به این اهداف متعالی کمک خواهد کرد.

این مسئول از تشکیل ۲۰ کمیته تخصصی در شورای همیاری و مشارکت پالایشگاه جم خبر داد و اذعان داشت: ساختار شورای همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم متشکل از دو دبیرخانه کارکنان و خانواده بوده که با همیاری ۲۰ کمیته تخصصی اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

وی بیان کرد: در دور جدید فعالیت خود از ابتدای سال ۱۳۹۰ تا کنون موفق به دریافت بیش از ۴۰۰۰ پیشنهاد از تمام مشارکت‌جویان شده است.

منبع : فارس

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2041

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.