• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر:‌

تصور می کردم می شود به “ویسی” اعتماد کرد/تیم شاهین کیفیت نداشت!

  • کد خبر : 10060
  • 10 آبان 1398 - 20:04
مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از ادامه فشار‌ها بر تیم شاهین گلایه دارد و می‌‎گوید: نمی‌دانم چرا برخی افراد دست از دخالت برنمی‌دارند؟

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از ادامه فشار‌ها بر تیم شاهین گلایه دارد و می‌‎گوید: نمی‌دانم چرا برخی افراد دست از دخالت برنمی‌دارند؟

به گزارش «آوای بوشهر»؛ سعید مسیگر در گفتگویی که باشگاه خبرنگاران منتشر کرده، گفته: از روزی که به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب شدم همه می‌خواستند که عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر باشد از اول تیر تمریناتمان شروع شد اردویی ۱۰ روزه در بروجن داشتیم بعد به تورنمنت شیراز رفتیم.

او با اشاره به قهر ویسی در اردوی پیش از فصل در بروجن، توضیح داد: حساسیت از آنجا شروع شد که فردی به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم معرفی شد که فکر می‌کردند از طرف افراد خاصی معرفی شده است.

مسیگر ادامه داد: نمی‌دانم چرا برخی افراد می‌خواهند در تیم شاهین دخالت کنند و چه نفعی برایشان دارد؟

بزرگ‌ترین اشتباهم اعتماد بیش از حد به ویسی بود

او بزرگ‌ترین اشتباهش را اعتماد بیش از حد به ویسی عنوان کرد و گفت: انتخاب بازیکن را به ویسی سپردیم و هیچ بازیکنی با سفارش کسی گرفته نشد. به نظرم تنها و بزرگ‌ترین اشتباه من این بود که فکر کردم مثل کشور‌های دیگر می‌توان همه کار‌ها را به دست سرمربی سپرد. فکر می‌کردم که ویسی می‌تواند تیم خوبی ببندد، اما احساس می‌کنم نباید این قدر اعتماد می‌کردم. اگر خودم در انتخاب بازیکنان دخالت می‌کردم شرایط بهتر بود.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر افزود: ویسی دو ماه زمان داشت یعنی زمان کافی برای بدنسازی و ساخت تیم در اختیارش بود. اما وقتی وارد مسابقات شدیم دیدیم که تیم هم کیفیت ندارد و هم شکل ندارد. یعنی تیم از نظر بدنی و شکل تیمی مشکل داشت. در یک بازی شکست می‌خوردیم در بازی بعد سه نفر عوض می‌شوند. هفت بازی با هفت ترکیب مختلف بازی کردیم و هر روز هم کیفیت پایین‌تر می‌آمد.

مسیگر تاکید کرد: دو بازی قبل از اینکه ویسی را کنار بگذاریم، این سوال را از او پرسیدم که چرا تیم دقیقه ۲۵ کم می‌آورد؟ و نشانه‌های کم توانی تیم را هم به او اعلام کردم.

او ادامه داد: در گفت‌وگو با اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتیم برای اینکه تیم دچار مشکل نشود، در ذهن خودمان بدون اینکه به ویسی اعلام کنیم فرصتی برای تیم در نظر بگیریم. اما دیدیم که پیشرفتی نداریم نه به لحاظ فنی نه به لحاظ بدنی. درجا که می‌زدیم هیچ، حتی پسرفت هم داشتیم. شرایط امیدوار کننده نبود. هم بد بازی می‌کردیم و هم می‌باختیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: سرانجام در جلسه هیات مدیره به توافق رسیدیم که ویسی از تیم برود. او ۴۰ درصد قراردادش را گرفته بود و باید با او تسویه می‌کردیم و توافقی ۱۰۰ میلیون تومان دیگر دادیم و تمام شد. در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان گرفت. این اتفاق‌ها در حالی رخ داد که سرپرستی مدیرعاملی باشگاه را بر عهده داشتم.

مرزبان می‌تواند به ما کمک کند

مسیگر افزود: همان گروه‌هایی که می‌خواهند در کار شاهین دخالت کنند الان هم حضور دارند و دوست دارند که یکی از خودشان سرمربی باشد. برخی می‌خواهند پاشازاده سرمربی باشد، عده‌ای می‌خواهند دست نشان باشد، اما خودم حتی قبل از آقای فکری در فصل قبل که شاهین لیگ یک بود، به دنبال مرزبان بودم.

او عنوان کرد: نه با مرزبان حضور دیدار داشته‌ام و نه او را از نزدیک می‌شناسم، اما با توجه به عملکردش به نظرم کسی است که می‌تواند به فوتبال بوشهر کمک کند و تیم بسازد.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: دست نشان به بوشهر آمد. دو جلسه یک ساعته با او صحبت کردم. به این نتیجه رسیدم که نمی‌تواند کار ما را راه بیندازد.

مسیگر بیان کرد: بعد از این ماجرا، با مرزبان صحبت کردم که بحث حامی مالی پیش آمد و در کار انتخاب سرمربی وقفه افتاد.

او تاکید کرد: از یک هفته پیش که مدیرعامل شده‌ام اعلام کرده‌ام هر کاری که بدانم به صلاح تیم است انجام می‌دهم و تیم را نگه می‌دارم. کسی با من تماس نگیرد و سفارش نکند. هر جا هم بگویید قول می‌دهم که تیم را نگه می‌دارم همه می‌گویند تیم افتاده است، اما گفته‌ام که تیم را حفظ می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: با این وجود، فشار‌ها ادامه دارد و می‌گویند اگر فلانی بیاید باید استعفا بدهی. گفته‌ام باشد فلانی را می‌آورم و بعد اخراجم کنید.

از جیب خود خرج شاهین کرده‌ام

مسیگر تصریح کرد:۱۵۰ میلیون تومان برای اردو‌های تیم شاهین در بروجن و شیراز را از جیب خودم پرداخت کردم.

او ادامه داد:پیش از دیدار با پدیده برای دو بازیکن خارجی ۱۶ هزار دلار معادل ۱۹۰ میلیون تومان پرداخت کردم تا قراردادشان را ثبت کنند. حتی ۱۲ میلیون تومان هزینه رفت و برگشت عبدالله ویسی را پرداخت کردم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: تا کنون برای هزینه‌هایی که از جیبم پرداخته‌ام مبلغی را دریافت نکرده ام حتی وقت نکرده ام مدارک را به حسابدار باشگاه تحویل دهم.

مسیگر افزود: افرادی به باشگاه آمدند و وعده غذا و خوابگاه رایگان دادند، اما در آخر پول آب معدنی را هم گرفتند. همین افراد گفتند دفتر باشگاه را جدا می‌کنیم، اما در آخر خود من بودم که با پیگیری هایم توانستم با همکاری شهرداری مکانی را که شهرداری به مزایده گذاشته بود به عنوان دفتر باشگاه شاهین بگیرم.

مدیر عامل باشگاه شاهین بوشهر بیان کرد: شعار ندادم و کار کردم بدون آنکه حرفی بزنم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.