• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

تعداد داوطلبین انتخابات در استان به ۱۹۵ نفر رسید

  • کد خبر : 10541
  • 19 آذر 1398 - 19:28

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: تعداد داوطلبین انتخابات در استان بوشهر به ۱۹۵ نفر رسیده و پرونده سه داوطلب دیگر نیز در وزارت کشور در دست اجرا است.

به گزارش «آوای بوشهر»؛ خسرو دهقانی در کارگاه آموزشی اعضای هیئت‌های اجرایی حوزه انتخابیه دشتی وتنگستان اظهار داشت: در دهم آذر ماه با دستور وزیر کشور به فرمانداران حوزه انتخابیه فرایند اجرایی انتخابات شروع شد و فرایند تشکیل هیئت‌های اجرایی و ثبت‌نام از داوطلبین در چهار حوزه انتخابیه با همه سلایق شروع شد.

وی از استقبال خوب داوطلبین در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر خبر داد و گفت: تعداد داوطلبین انتخابات در استان بوشهر به ۱۹۵ نفر رسیده و پرونده سه نفر داوطلب دیگر نیز در وزارت کشور در دست اجرا است.

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای دست اندرکاران انتخابات در سطح استان گفت: تلاش داریم آموزش های هدفمند در دستور کار قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف اصلی هیئت های اجرایی تعیین شعب اخذ رای است که انتظار داریم با توجه به آسیب شناسی در دوره های گذشته بتوانیم توزیع خوبی داشته باشیم.

دهقانی بیان کرد: یکی از مصوبات در ستاد انتخابات استان بوشهر این است که شعبی که دارای رای کمتر و یا بیشتر هستند تناسب بین آنها باشد.

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: هدف همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات شفافیت، امنیت، سلامت و با مشارکت حداکثری است .

وی افزود: در دوره اول ۷۸۰ معتمد به هیئتهای نظارت استان معرفی شدند که ۶۶۶ نفر آن معادل ۸۵ درصد آن مورد تائید هیئت نظارت قرار گرفت و همه هیئتهای اجرایی استان یک روز پیش از موعد مقرر تشکیل شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.