• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

تعلل در انتخاب بخشدار ریز موجب هدر رفت فرصت های ممتاز این بخش و نارضایتی مردم خواهد شد

  • کد خبر : 4844
  • 16 اسفند 1396 - 10:19

حسن رمضانی، نائب رئیس شورای اسلامی استان بوشهر در گفتگو با آوای بوشهر: : بخش ریز در دوره های اخیر از نحوه انتخاب و تعلل در انتصاب بخشدار متحمل ضربه ها و از دست رفتن فرصت های زیادی شده است. از فرماندار محترم شهرستان انتظار داریم نگاه ویژه ای به انتخاب بخشدار ریز داشته باشند […]

حسن رمضانی، نائب رئیس شورای اسلامی استان بوشهر در گفتگو با آوای بوشهر: :

بخش ریز در دوره های اخیر از نحوه انتخاب و تعلل در انتصاب بخشدار متحمل ضربه ها و از دست رفتن فرصت های زیادی شده است.

از فرماندار محترم شهرستان انتظار داریم نگاه ویژه ای به انتخاب بخشدار ریز داشته باشند تا شاهد تکرار تجربه های تلخ گذشته و نگرانی مردم و شوراها نباشیم.

تاخیر در معرفی بخشدار جدید به ‌هیچ‌عنوان به سود مردم منطقه نبوده و بدون شک با تداوم این روند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به توسعه‌یافتگی روستاها وارد خواهد شد.

شهرستان جم از زمان تصدی ابراهیمی در سمت بخشداری ریز شاهد تغییر سه فرماندار بوده است و اگر این تغییرات در عرصه مدیریتی شهرستان بر مبنای تحقق سیاست ها و برنامه های دولت بوده است قطعا این تغییرات می بایست در بخشداری ها نیز صورت می گرفت.

وی بخشدار فعلی ریز را فردی متدین، با اخلاق و متعهد دانست و با بیان اینکه آنچه در توان ایشان بوده با همکاری مجموعه اداری، دهیاران و شوراها و مردم روستاها انجام داده است، اظهار کرد: تغییر بخشدار ریز در حال حاضر یکی از نیازهای اصلی بخش ریز است و امیدواریم فرماندار شهرستان با درایت نسبت به انتخاب و رسیدن به گزینه اصلی بخشداری ریز همت نمایند تا روستاهای این بخش به دلیل تعلل در انتصاب بخشدار جدید ضربه نخورند و شوراها، دهیاران و مردم نیز امیدوار باشند که می‌توانند باوجود بخشداری قوی، شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون منطقه ی خود باشند.

گزینه های مد نظر برای بخشداری ریز باید افرادی متعهد،متخصص،خوشنام و خوش سابقه و آشنا با ویژگی های منطقه و مردم باشند تا انتصاب آن نه تنها با عکس العمل هالی منفی مواجهه نشود بلکه نوید بخش وحدت، همراهی و هم دلی بیش از پیش مردم،شوراهها و دیگر مسوولان منطقه باشد.

رمضانی در ادامه با گلایه از عدم مشورت با شوراها در انتصابات گذشته بیان داشت: وقتی مشکل و موانعی بر سر راه دولت قرار میگیرد شوراها به یاری طلبیده می شوند و در خط مقدم قرار میگیرند اما در انتصابات هیچ مشورتی با شوراها که مردمی ترین نهاد هستند صورت نمی گیرد وی افزود: انتظار داریم تعامل با شوراها در عمل اثبات شود و زیبنده دولت نیست که شوراها تنها از طریق زمزمه ها و اخبار سایتهای خبری در جریان انتصابات شهرستان قرار بگیرند

عضو شورای شهرستان جم در پایان با اشاره به مشکلات گسترده این بخش به خصوص در حوزه آب ،معدن،راه های مواصلاتی،کیفیت نامطلوب امکانات بهداشتی،‌درمانی و رفاهی و همچنین ضعف خدمات حمایتی در بخش کشاوری،از مسوولان خواست تا در انتخاب بخشدار ریز رفع دغدغه و مشکلات مردم را بر منافع و خواسته های سیاسی ترجیح دهند./آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4844

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.