• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

تعویض گیرنده دیجیتال جم با عسلویه صحت ندارد! / تغییر زیرساخت های صدا وسیما در جم طی ماه های آینده

  • کد خبر : 5245
  • 12 مرداد 1397 - 14:22

  به گزارش آوای بوشهر سید علاالدین امیری معاون فنی صداوسیمای مرکز بوشهر گفت:موقعیت کوهستانی شهرستان جم تا حدودی انتقال سیگنال را به این شهرستان دشوار می کند. وی افزود: انشاا… با کارشناسی نهایی زیر ساخت جدید در پایان سال جاری یا سال ۹۸ انجام خواهد شد. امیری خاطرنشان شد: برای رفع مقطعی این مشکل، […]

 

به گزارش آوای بوشهر سید علاالدین امیری معاون فنی صداوسیمای مرکز بوشهر گفت:موقعیت کوهستانی شهرستان جم تا حدودی انتقال سیگنال را به این شهرستان دشوار می کند.

وی افزود: انشاا… با کارشناسی نهایی زیر ساخت جدید در پایان سال جاری یا سال ۹۸ انجام خواهد شد.

امیری خاطرنشان شد: برای رفع مقطعی این مشکل، همکاران فنی صداوسیمای مرکز بوشهر فرستنده های تلویزیونی جم به طور کامل تعویض گردید و عملیات سیگنال رسانی زمینی برای شهر جم از طریق سیستم DRD با موفقیت انجام شده است.

معاون فنی صداوسیمای مرکز بوشهر تصریح کرد : اخیرا به دلیل گرمای منطقه و حرارت بسیار بالای فرستنده های دیجیتال اخیر (به علت تعویض و قدرت بالای فرستنده های دیجیتال جدید و رزروشان) و نوسانات برق ،سیستم های سرمایی را دچار ایراد و اشکال نمود که مشکل برطرف گردید.

وی ادامه داد:  از روز نصب فرستنده ها (قبل از شروع بازی های جام جهانی) تا کنون اختلالی در فرستنده ها و مسیر سیگنال رسانی جم صورت نگرفته و سیستم ها بدون وقفه و با کیفیت مطلوب کار می کنند و فقط مشکل در سیستم سرمایی بود که آ ن هم برطرف گردید.

سید علاالدین امیری معاون فنی صداوسیمای مرکز بوشهر در پایان گفت: نکته ای که در خصوص جابجایی فرستنده ها از جم به عسلویه و بالعکس در بعضی از سایت ها بیان شده اصلا صحت ندارد و مهم این بوده بنا به تشخیص از لحاظ فنی و موقعیت شهرستان جم ، تلاش شده است که بهترین فرستنده از بهترین محصول شرکت برند دار برای جم نصب گردد./آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5245

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.