• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

تفاوت غیر قابل درک برای وزیر نفت:پارس جم را با نفت تهران اشتباه گرفته اید!

  • کد خبر : 5898
  • 16 مهر 1397 - 17:26

عباس کمالی- عصر دیروز رئیس کانون هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم، در زمان بازی با ماشین سازی تبریز خبری را اعلام کرد که حدود ۵ هزار نفر تماشاگر فوتبال در ورزشگاه تختی جم را به بهت و سکوت واداشت. سید علی موسوی گفته بود که از منبع موثق شنیده است که وزیر نفت دستور […]

عباس کمالی- عصر دیروز رئیس کانون هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم، در زمان بازی با ماشین سازی تبریز خبری را اعلام کرد که حدود ۵ هزار نفر تماشاگر فوتبال در ورزشگاه تختی جم را به بهت و سکوت واداشت.

سید علی موسوی گفته بود که از منبع موثق شنیده است که وزیر نفت دستور داده تا حمایت از تیم پارس جنوبی لغو شده و امتیاز آن واگذار گردد.

هر چند امیدواریم که این خبر یک خبر سیزده ای و از اساس دروغ باشد، اما اگر یک درصد هم حقیقت داشته باشد لازم است نظر آقای وزیر را به چند نکته جلب کنیم:

۱_ مقایسه نفت تهران با پارس جنوبی جم یعنی اینکه حضرتعالی و تیم مشاوره ای شما هیچگونه شناختی از جامعه ی فوتبال ندارید و از نگاه شما این (فوتبال ) یعنی خرج کردن پول!

۲- آقای زنگنه لازم است بدانید تیم پارس جنوبی جم، تنها یک باشگاه فوتبال نیست، بلکه یک جریان اجتماعی و امید به زندگی است و لغو امتیاز آن یعنی نابودی شادی و شور و نشاط مردم جنوب کشور و به خصوص استان بوشهر.

۳- جناب وزیر! کاشکی گزارشی از حضور ۳۰ ساله و استعماری تان در جنوب استان بوشهر را ارایه می دادید، تا ملت فهیم ایران بدانند چه شاخ گلی به سر مردم این دیار زده اید! غیر از ویرانی محیط زیست، منابع آب، فرهنگ و سبک زندگی مردم و … چه دستاوردی برای این منطقه داشته اید که امروز حداقل شادی مردم این سرزمین نیز بر شما گران آمده است؟

۴_اگر کارکنان نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان سرمایه های اصلی وزارت نفت در کمال امنیت و آسایش به تولید می اندیشند، ماحصل مهمان پذیری مردمان جنوب خصوصا اهالی نجیب و شریف شهرستان جم می باشد؛ پس دور از انصاف است که حضرتعالی مانع حداقل دلخوشی این عزیزان بشوید.

۵ _ آقای وزیر! در صورت صرفه جویی حداقلی هزینه های منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی، نه تنها هزینه ی یک تیم لیگ برتری، بلکه هزینه ی کل لیگ برتر را می توان پرداخت کرد. و اینکه هزینه های این تیم نسبت به سایر هزینه های وزارت نفت رقم بسیار ناچیزی است.

۶_ مگر ایجاد نشاط اجتماعی یکی از مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در محیط پیرامونی نیست؟ پس با کدام روش بهتر از این می توان شادی و نشاط را به جامعه تزریق کرد؟

۷_ جناب وزیر! اگر در سالیان گذشته با سوء استفاده از نجابت مردم جنوب، ظلم مضاعف به آنان روا می داشتید، بدانید که نجابت و صبر هم حد و مرز دارد و امروز به لطف شبکه های اجتماعی مردم با حقوق قانونی خود آشنا هستند و دیگر با تفکر سال های دور وزارت شما نمی شود مناطق نفتی و گازی را کنترل کرد.
کاش فرصت داشتید و به دنیای پیرامون خود و وزارت فخیمه تان نگاه انسان گرایانه ای تازه می انداختید و با دنیای زیبای مردم ِ خسته از آلودگی های زیست محیطی، فرهنگی و اقتصادی برساخته از وزارت نفت، همراه می شدید و لبخند دوستی می زدید و کینه نمی کاشتید.

راستی یادتان باشد جناب زنگنه ما در حکومت اسلامی و سایه سار ولایت فقیهی زندگی می کنیم که همیشه دغدغه ی مردمش را داشته است. اگر از این نوع هستید مردم و افکار عمومی منتظر اقدام عملی شما در حمایت از تیم پارس جنوبی جم‌ هستند.

منبع:بانیان آزادی

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.