• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

تماس های سرمربی تیم بحران زده برای زنوزی به صدا درآمده است!

  • کد خبر : 10626
  • 24 آذر 1398 - 10:07
ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید یکی از سرمربیان لیگ برتری که تیمش به دلیل بحران‌های مالی تحت‌فشار قرار دارد به زنوزی زنگ زده و به او اعلام کرده درصورتی که تراکتور نیاز به سرمربی داشت، او می‌تواند به تبریز برود.

آوای بوشهر؛ تیم های تبریزی ماشین سازی و تراکتور سازی با بحران سرمربی مواجه شده اند. زنوزی مالک باشگاه های ماشین سازی و تراکتور، رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی را عامل حواشی تراکتور می داند. از سوی دیگر، جدایی مصطفی دنیزلی از تراکتور، زنوزی را تحت‌فشار قرار داده و او را درمقابل هواداران قرار داده است.

حالا تراکتوری‌ها هر لحظه منتظر معرفی یک سرمربی جدید هستند، برخی می‌گویند زنوزی کماکان به دنبال استفاده از مربیان شناخته‌شده خارجی است و آخرین گزینه مطرح‌شده هم مانجای ایتالیایی است، برخی دیگر هم از احتمال حضور یک مربی داخلی در تبریز خبر می‌دهند.

اما ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید یکی از سرمربیان لیگ برتری که تیمش به دلیل بحران‌های مالی تحت‌فشار قرار دارد به زنوزی زنگ زده و به او اعلام کرده درصورتی که تراکتور نیاز به سرمربی داشت، او می‌تواند به تبریز برود.

نزدیکان زنوزی البته می‌گویند یک دلال، اسکوچیچ را هم به او پیشنهاد داده، اما مالک تراکتور با آن مخالفت کرده و گفته چند سرمربی را مدنظر دارد و تا نیم‌فصل یکی از آنها را معرفی خواهد کرد.

هرچند برخی رسانه‌ها از افشین قطبی و برانکو به‌عنوان جانشین‌های دنیزلی یاد می‌کنند، اما براساس شنیده‌ها، حضور برانکو در تبریز منتفی است و درواقع سرمربی پیشین پرسپولیس ترجیح می‌دهد هدایت تیم ملی را در اختیار بگیرد و جانشین ویلموتس شود که البته در این مسیر نیز ظاهرا به بن‌بست خورده است. به هر حال گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید تراکتور ادامه دارد و زنوزی تا عصر روز جمعه (پیش از نوشتن این گزارش) به ایران بازنگشته بود تا تصمیم جدیدی بگیرد./فرهیختگان

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.