• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9
رئیس هیات فوتبال جم:

توجه به تیم پارس جم باید یکی از اولویتهای استان بوشهر باشد

  • کد خبر : 7204
  • 04 اسفند 1397 - 14:34
توجه به تیم پارس جم باید یکی از اولویتهای استان بوشهر باشد و برای حل این موضوع می بایست مسئولین ارشد استان بوشهر به همراه ۴نماینده استان در مجلس، پای یک میز نشسته تصمیم گیری کنند.

آوای بوشهر؛ رئیس هیات فوتبال جم با تاکید بر اینکه حل مشکلات پارس جنوبی جم در سطح شهرستان امکان پذیر نیست گفت: توجه به تیم پارس جم باید یکی از اولویتهای استان بوشهر باشد و برای حل این موضوع می بایست مسئولین ارشد استان به همراه ۴ نماینده استان بوشهر در مجلس، پای یک میز نشسته و تصمیم گیری کنند.

به گزارش آوای بوشهر، محمد اسدی با اشاره به جایگاه خوب تیم پارس جنوبی جم در جدول گفت : فوتبال تیم پارس جم به عنوان تنها نماینده استان بوشهر در لیگ برتر توانست در سال اول حضورش در جمع ۶ تیم برتر فوتبال ایران قرار گیرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پارس جنوبی جم افزود: رفع مشکلات مالی تیم پارس به صورت مقطعی و مسکن وار، چاره ساز نیست و می بایست برای رفع آن راهکار اساسی اندیشیده و یکبار برای همیشه این مشکل برطرف شود.

وی در خصوص شایعات اخیر خاطرنشان کرد: تصمیمی مبنی بر واگذاری تیم پارس جم گرفته نشده است و این تیم متعلق به استان و شهرستان جم میباشد و امیدواریم با حمایت مسئولین ارشد استان مشکلات مالی به صورت ریشه ای رفع شود.

محمد اسدی در ادامه گفت با پیگیریهای صورت گرفته از سوی نماینده مجلس و منطقه ویژه بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم پارس تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

اسدی افزود: رسانه های استان و شهرستان در طول حضور تیم فوتبال پارس جم در لیگهای مختلف کشور، همیشه حامی تیم پارس بودند و با انعکاس رویدادهای ورزشی، مردم و مسئولین را از مشکلات تیم آگاه کرده اند. امیدوارم این همراهی ادامه داشته باشد.

وی در پایان افزود: همیشه حامی ورزش شهرستان بوده ام و برا ی رفع مشکلات تیم فوتبال با تمام توان تلاش خواهم کرد و  همگام با هواداران با فرهنگ تیم در کنار  تیم پارس جنوبی جم خواهم بود.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=7204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.