• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

توضیحات فرماندار جم پیرامون تدابیر برای دیدار پارس‌جنوبی جم و استقلال

  • کد خبر : 5407
  • 24 مرداد 1397 - 9:44

محمد حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به دیدار پارس جنوبی و استقلال تهران در شهر جم اظهار داشت: جلسات زیادی در خصوص برگزاری این دیدار برگزار شده و تمام مسئولان برای میزبانی با نظم و امنیت ورزشگاه جم آمادگی لازم را دارند. به گزارش «آوای بوشهر»؛ وی افزود: درها و گیت […]

محمد حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به دیدار پارس جنوبی و استقلال تهران در شهر جم اظهار داشت: جلسات زیادی در خصوص برگزاری این دیدار برگزار شده و تمام مسئولان برای میزبانی با نظم و امنیت ورزشگاه جم آمادگی لازم را دارند.

به گزارش «آوای بوشهر»؛ وی افزود: درها و گیت های ورودی ورزشگاه تختی جم نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و پارکینگ وسایل نقلیه نیز مشخص شده و توسعه یافته است.

فرماندار شهرستان جم به شرایط ورزشگاه اشاره کرد و گفت: در خصوص امنیت ورزشگاه مشکلی وجود ندارد و نیروهای امنیتی برای این دیدار افزایش خواهد یافت.

حسینی تصریح کرد: در این دیدار وضعیت کنترل ورود افراد به ورزشگاه با تدابیر ویژه ای در دستور کار است و امیدواریم با همکاری مردم شاهد برقراری نظم و امنیت در ورزشگاه باشیم.در پی برگزاری این دیدار در خصوص ترافیک شهر جم نیز تدابیری لحاظ شده است.

فرماندار جم به موقعیت این شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به نزدیکی جم به شهرهای استان های فارس و هرمزگان پیش بینی می شود هواداران زیاد تیم پارس جنوبی و استقلال شب قبل از بازی خود را به جم برسانند که در همین راستا پیش بینی سالن و خوابگاه برای استراحت هواداران دو تیم شده است.

 وی خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال تهران در هتل شهرستان عسلویه استقرار می یابند و هماهنگی لازم برای اسکورت اتوبوس این تیم توسط پلیس به جم انجام شده است.

وی تاکید کرد: برای برگزاری این دیدار یگان ویژه به اندازه کافی پیش بینی شده، کلانتری ها نیز آماده باش خواهند بود و حراست مجتمع مسکونی پارس جم نیز در اطراف ورزشگاه حاضر خواهند بود و نگرانی ای بابت برقراری امنیت وجود ندارد.

محمد حسینی افزود: از مردم و هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی می خواهیم با انسجام و وحدت با نیروهای امنیتی همکاری کنند و در این مسابقه از تیم شهر خود حمایت کنند و نشان دهند که جم میزبان شایسته رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور است.

وی از دعوت استاندار بوشهر برای تماشای این دیدار خبر داد و گفت: به احتمال زیاد توسط امام جمعه جم از نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برای تماشای این دیدار دعوت شده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.