• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

توقیف موتورسیکلت قاچاق ۲۵ میلیونی در جم

  • کد خبر : 3309
  • 07 مرداد 1396 - 16:18

آوای جم: فرمانده انتظامی شهرستان جم از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق ۴۰۰ سی سی قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش آوای جم به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ سرهنگ سید علی مهدیان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف برخورد با موتورسواران متخلف و کاهش تصادفات […]

آوای جم: فرمانده انتظامی شهرستان جم از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق ۴۰۰ سی سی قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش آوای جم به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ سرهنگ سید علی مهدیان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف برخورد با موتورسواران متخلف و کاهش تصادفات رانندگی، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق با حجم ۴۰۰ سی سی در شهرستان جم توقیف شد.

وی افزود: ماموران انتظامی این موتورسیکلت را وقتی راکبش می‌خواست با استفاده از شلوغی مسیر فرار کند با به کارگیری شگرد خاص پلیسی توقیف کردند و این وسیله برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ مهدیان ادامه داد: پیشگیری از جرایم، برخورد با موتورسواران متخلف و جلب رضایت عمومی مردم، از اهداف پلیس در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی است که به صورت ویژه در دستور کار پلیس جم قرار دارد .

فرمانده انتظامی شهرستان جم از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و دوری از تخلفات، زمینه ساز آرامش و آسایش خود و دیگران باشند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3309

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. تمام جوانان این مرز و بوم مانند سایر جوانان همه جای دنیا این حق رو دارند که جایی برای تفریح و سرگرمی و تخلیه انرژی خود داشته باشند که این حق از اونا گرفته شده چرا محلی رو پیست و موتور سواری در نظر گرفته نمیشه تا جوان بتونه از اون بهره کافی رو ببره وقتی محل خاصی در این زمینه وجود نداشت شاهد حضور موتور سواران در سطح شهر هستیم و بعضا تعقیب و گریزهایی از جنس خشونت ، داشتن موتور و استفاده از اون بنظرم حق طبیعی هر شخصیه، مسئولین بجای رفع ایرادات کار خودشون صورت مسئله رو سعی دارند پاک کنند وبجای در نظر گرفتن محلی برای پیست در هر شهری و حتی شناسنامه دار کردن موتور سیکلت ها از تعقیب و گریز و مانورهای تبلیغاتی لذت می برند بجای گرفتن این افراد سعی در جمع آوری افراد معتاد و خرده فروشهای مواد مخدر داشته باشید اعتیاد در سطح شهر داره بیداد می کنه چند نفر رو گرفتید و برخورد قاطع داشتید و یا چه کار فرهنگی و تفریحی برای جوانان انجام دادید تا بجای پرکردن اوقات فراغتشون با دخانیات و یا مواد مخدر به اون سمت میل پیدا کنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.