• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
در پی نامه افشاگرانه نماینده لامرد؛

توپی که به زمین مسئولان بوشهر افتاده!/ از «آی دزد» مسئولان بوشهر تا اسناد تخلف میلیاردی!!

  • کد خبر : 9103
  • 21 خرداد 1398 - 18:07
باید دید مسئولان استان بوشهر، پاسخی به اسناد منتشر شده از تخلفات مجموعه استانداری بوشهر و ظلم به جنوب استان و مناطق پیرامون صنایع نفت و گاز ارائه خواهند کرد یا همچنان با فریاد آی دزد آی دزد می خواهند بر موج احساسات مردم سوار شوند!

توپی که به زمین مسئولان بوشهر افتاده است!

محسن علوی نماینده لامرد طی نامه ای انتقادی به امام جمعه بوشهر، در خصوص نحوه توزیع عوارض آلایندگی عسلویه دست به افشاگری زده و رفتار مسئولان بوشهر در تضییع حقوق متاثرین آلایندگی را مجرمانه و غیر قانونی دانسته است!

به گزارش آوای بوشهر؛ علوی در این نامه ۲۴ صفحه ای با انتشار اسناد تخلف استانداری بوشهر در نحوه توزیع عوارض آلایندگی، مدعی شده امضای مدیر کل محیط زیست استان بوشهر در توافقنامه توزیع استانی،جعل شده است!

وی با جرم دانستن رفتار مسئولان استان بوشهر، تاکید کرده از مجاری قانونی حق تضییع شده چند سال گذشته شهرستان های ۵ گانه هرمزگان، فارس و بوشهر قابل پیگیری است.

به نظر می رسد رفتار احساسی و فاقد منطق قانونی استاندار و نمایندگان استان در مواجهه با مصوبه جدید نحوه توزیع عوارض آلایندگی عسلویه، بیش از آنکه به همدلی منجر شود باعث شده تا زوایای پنهان تخلفات در تضییع حقوق جنوب استان توسط مرکز نشینان عیان تر شود.

بسیاری از ناظران سیاسی معتقدند سکوت مرکز نشینان در قبال تخلفات استانداری بوشهر در سال های گذشته و توزیع غیر قانونی عوارض آلایندگی عسلویه و در مقابل رفتارهای عصبی و تند علیه مصوبه جدید، صرفا به دلیل کاهش سهم شمال استان است و ربطی به سرطان گرفتن یا نگرفتن مردم در عسلویه و جنوب استان ندارد!

باید دید مسئولان استان بوشهر، پاسخی به اسناد منتشر شده از تخلفات مجموعه استانداری بوشهر و ظلم به جنوب استان و مناطق پیرامون صنایع نفت و گاز ارائه خواهند کرد یا همچنان با فریاد آی دزد آی دزد می خواهند بر موج احساسات مردم سوار شوند!/آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9103

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.