• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
12

جایزه ملی شعر جم به ایستگاه آخر رسید/ برگزاری اختتامیه به صورت مجازی با معرفی برترین ها

  • کد خبر : 12940
  • 27 مرداد 1399 - 14:45
ویژه برنامه اختتامیه جایزه ملی شعر جم روز چهارشنبه 29 مرداد ماه 99 ساعت 21 از طریق صفحه اینستاگرام دبیرخانه جایزه ملی شعر جم به نشانی https://instagram.com/jamsdayfestival قابل مشاهده خواهد بود.

با پایان روند برگزاری جایزه ملی شعر جم، اختتامیه این جایزه به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش دبیرخانه جایزه ملی شعر جم؛ جایزه ملی شعر جم در روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه و با معرفی برترین ها به کار خود پایان می دهد.

روند اجرای جایزه ملی شعر جم از نیمه دوم سال گذشته و با انتشار فراخوان ملی در ۱۳ بخش شعر موزون (کتاب منتشر شده، کتاب منتشر نشده و شعرهای غیر مجموعه ای)، شعر آزاد (کتاب منتشر شده، کتاب منتشر نشده و شعر های غیر مجموعه ای)، نقد شعر (کتاب منتشر شده و آثار منتشر شده در مطبوعات) و بخش ویژه جم (کتاب شعر منتشر شده، کتاب شعر منتشر نشده، شعرهای غیر مجموعه ای، کتاب پژوهشی منتشر شده و کتاب پژوهشی منتشر نشده) آغاز شد.

در هفته های گذشته و با پایان روند دریافت، کدگذاری، بررسی آثار در کمیته های مختلف و داوری آثار، برگزیدگان مرحله اول جایزه ملی شعر جم معرفی و اعلام شدند و قرار است اختتامیه مجازی این جایزه هم در روز چهارشنبه برگزار شود.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، قرار بود اختتامیه جایزه ملی شعر جم در اسفندماه ۹۸ برگزار شود که به علت شیوع کرونا، برگزاری اختتامیه این رویداد ملی به زمانی دیگر موکول شد و نهایتا با توجه به ادامه بحران کرونا در کشور، برگزاری اختتامیه به صورت مجازی در دستور کار قرار گرفت.

در ویژه برنامه اختتامیه مجازی جایزه ملی شعر جم، علاوه بر معرفی برترین های جایزه در بخش های ۱۳ گانه، پخش موسیقی ، شعرخوانی تعدادی از داوران و برگزیدگان جایزه و نیز بخش های دیگری به صورت آنلاین اجرا می شود.

ویژه برنامه اختتامیه جایزه ملی شعر جم روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه ۹۹ ساعت ۲۱ از طریق صفحه اینستاگرام دبیرخانه جایزه ملی شعر جم به نشانی https://instagram.com/jamsdayfestival   قابل مشاهده خواهد بود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.