• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
11

جریمه ۱۸ میلیاردی شهرداری دیر برای پتروشیمی کاوه

  • کد خبر : 13067
  • 19 شهریور 1399 - 19:29
شهرداری دیر پتروشیمی متانول کاوه را به علت نپرداختن عوارض ساخت و ساز ۱۸ میلیارد تومان جریمه کرد.

شهرداری دیر پتروشیمی متانول کاوه را به علت نپرداختن عوارض ساخت و ساز ۱۸ میلیارد تومان جریمه کرد.

به گزارش آوای بوشهر؛ رئیس شورای اسلامی شهر دیر در نشست با خبرنگاران با تأکید بر اینکه شرکت‌هایی که در شهر دیر مستقر شده اند باید عوارض ساخت و ساز خود را به شهرداری پرداخت کنند، بیان کرد: همان گونه که افراد حقیقی ملزم به پرداخت عوارض ساخت و ساز هستند، شرکت‌ها نیز باید به این امر توجه داشته باشند.

متانول کاوه

مهران پوسه افزود: ما به حضور پتروشیمی متانول کاوه به عنوان بزرگترین تولید کننده متانول جهان در شهر خودمان افتخار می‌کنیم که در زمینه جهش و رونق تولید و ارزآوری برای کشور نقش مهمی دارد، اما باید آنچه حق قانونی مردم است را بپردازد.

او با بیان اینکه این شرکت ساخت و ساز غیرمجاز انجام داده است، ادامه داد: این شرکت از ابتدای تاسیس تاکنون تنها مبلغ یک میلیارد تومان برای ساخت و ساز خود به شهرداری دیر پرداخت کرده است، در حالی که در سال‌های اخیر ۲۱۲ هزار و ۹۱۲ متر مربع ساخت و ساز غیرمجاز انجام داده و هیچ گونه عوارضی در این زمینه پرداخت نکرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر دیر عنوان کرد: اکنون بعد از سه سال در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، این شرکت ملزم به پرداخت ۱۸ میلیارد تومان جریمه شده است که بعد از تجدید نظر باید آن را پرداخت کند.

پوسه با اشاره به مشکلات نبود اعتبار کافی برای اجرای طرح‌های شهرداری، پرداخت این مبلغ را کمک خوبی برای توسعه خدمات شهری به شهروندان دانست و گفت: شرکت متانول کاوه علاوه بر این مبلغ جریمه، باید هزینه پروانه ساخت و ساز اضافی خود را نیز پرداخت کند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.