• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
دادستان بوشهر اعلام کرد:

جزئیات بیشتر از دستگیری کارکنان شهرداری بوشهر

  • کد خبر : 10722
  • 07 دی 1398 - 18:36
دادستان بوشهر عنوان کرد: ۸ کارمند شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس و تخلفات مالی پس از تفهیم اتهام در بازداشت به سر می‌برند.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر عنوان کرد: روز ۳ دی ماه حسب دستور قضایی تعداد ۸ نفر از کارمندان شاغل در شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس و تخلفات مالی دستگیر و پس از تفهیم اتهام از حیث اختلاس با صدور قرار بازداشت موقت در بازداشت به سر می‌برند.

به گزارش آوای بوشهر؛ علی حسن پور با اعلام این خبر اظهار کرد: احتمال دارد افراد دیگری نیز در ارتباط با این موضوع شناسایی شده و تحت تعقیب قرار بگیرند.

وی درخصوص شایعه ای مبنی بر اینکه شهردار سابق بوشهر نیز جز نفرات دستگیر شده است، ادامه داد: می دانید که این در حد شایعه است، و این موضوع و طرح چنین خبری صحت ندارد.

این مقام قضایی در پاسخ به اینکه آیا دستگیری ها با شورای شهر نیز ارتباط دارد، توضیح داد: پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است و هنوز نمی توان درباره این موضوعات اظهارنظر کرد.

دادستان بوشهر بیان کرد: اینکه برای افراد دیگر مرتبط با این پرونده عنوان اعلام شود درست نیست اما امکان اینکه افراد دیگر نیز در ارتباط با این پرونده شناسایی و بازداشت شوند.

حسن پور خاطرنشان کرد: پرونده مربوط به این تخلفات در مرحله تحقیقات مقدماتی بوده و در دادسرای بوشهر در حال رسیدگی است.

وی در خصوص میزان و یا مبلغ اختلاس صورت گرفته عنوان کرد: همانطور که گفتم پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و هنوز جزئیاتی اعلام نشده است‌.

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر در پاسخ به دلیل موج دستگیری شهرداران و اعضای شورای شهر در سطح کشور گفت: این به دلیل عزم دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد است و فرقی ندارد که در شهرداری باشد یا در هر دستگاه دیگری، هر جا که احراز شود فسادی وجود دارد دستگاه قضایی ورود پیدا می کند.

علی حسن پور تصریح کرد: ممکن است الان در اینجا شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفته باشند و فردا در اداره دیگری این اتفاق رخ دهد و این ماجرا به عزم دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد برمی گردد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.