• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

جمع کردن آسفالت توسط یک شهروند معترض در جم

  • کد خبر : 15
  • 13 اردیبهشت 1390 - 20:45

داستان جاده پر پیچ و خم مالچه در شهر جم مانند خود مسیر هر روز دارای پیچ جدیدی می‌شود و ظاهر این داستان قصد ندارد به زودی به سر منزل مقصود برسد. از تاریخ بیست پنج آبان ماه که این پروژه کلید خورد تا امروز هم ساکنین این محله و هم اهالی روستاهای همجوار که […]


داستان جاده پر پیچ و خم مالچه در شهر جم مانند خود مسیر هر روز دارای پیچ جدیدی می‌شود و ظاهر این داستان قصد ندارد به زودی به سر منزل مقصود برسد.
از تاریخ بیست پنج آبان ماه که این پروژه کلید خورد تا امروز هم ساکنین این محله و هم اهالی روستاهای همجوار که مسیر ارتباطی آنها با مرکز شهر از این مسیر می‌گذرد هر روز …

داستان جاده پر پیچ و خم مالچه در شهر جم مانند خود مسیر هر روز دارای پیچ جدیدی می‌شود و ظاهر این داستان قصد ندارد به زودی به سر منزل مقصود برسد.
از تاریخ بیست پنج آبان ماه که این پروژه کلید خورد تا امروز هم ساکنین این محله و هم اهالی روستاهای همجوار که مسیر ارتباطی آنها با مرکز شهر از این مسیر می‌گذرد هر روز دچار معضل جدیدی می‌شوند بطوری که به جرات می‌توان گفت نارضایتی زیادی از بابت انجام این پروژه از عملکرد شهرداری در بین مردم به وجود آمده است بگونه‌ای که چندین بار ساکنین روستاهای کوری منظر صیدی و حاجی آباد با مراجعه به فرمانداری طرح شکایت کرده‌اند.
پس از فشارهای زیاد مردمی و رایزنی فرمانداری، شهرداری جم مسیر جدید ارتباطی را آسفالت نمود که البته شیوه  آسفالت کردن این مسیر خود داستانی دارد که در پس داستان جدید گم می‌شود.
هنوز بیست و چهار ساعت از روسیاهی این مسیر نگذشته بود که یکی از مالکین، این بار با یک دستگاه لودر نه تنها جاده را به حالت اول در آورد بلکه بطور کامل آن را مسدود نمود.
حال این سوال پیش می آید که آیا شهردای با توافق مالکین اقدام به آسفالته نمودن این جاده کرده یا خیر ؟
اگر جواب مثبت باشد حتما صورت جلسه یا توافق نامه باید در شهردای موجود باشد. و اگر توافقی در میان نبوده آیا شهردای جم باید پاسخگو باشد. و آیا موظف نیست هم بابت  از بین رفتن سرمایه مردم  وهم مشکلاتی که برای اهالی روستاهای یاد شده به وجود آورده پاسخگو باشد؟ این مشکل تا کی باید ادامه داشته باشد؟
اگر اقدام شهرداری جم در آسفالت کردن این مسیر قانونی و با توافق مالکین صورت گرفته است آیا شهرداری جم با پیگیری قضایی، از اقدامات مشابه احتمالی که ممکن است در آینده دامنگیر این نهاد شود جلوگیری خواهد کرد؟


………………………………….

منبع : سوک

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.