• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

جم اینبار نیز در توزیع اعتبارات بین سایر شهرستانها آخر شد.

  • کد خبر : 238
  • 25 مرداد 1390 - 15:13

جم اینبار نیز در توزیع اعتبارات بین سایر شهرستانها آخر شد. به گزارش خبرنگار آوای جم؛جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان جم جهت توزیع اعتبارات سال ۹۰ در تاریخ ۲۴ مرداد ۹۰ در محل سالن کنفرانس فرمانداری جم برگزار شد.شرح تیتر واری از جلسه به شرح ذیل می باشد. شایان ذکر است طی درخواست مدیریت آوای جم […]


جم اینبار نیز در توزیع اعتبارات بین سایر شهرستانها آخر شد.

به گزارش خبرنگار آوای جم؛جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان جم جهت توزیع اعتبارات سال ۹۰ در تاریخ ۲۴ مرداد ۹۰ در محل سالن کنفرانس فرمانداری جم برگزار شد.شرح تیتر واری از جلسه به شرح ذیل می باشد.

شایان ذکر است طی درخواست مدیریت آوای جم از فرمانداری مبنی بر اجازه حضور خبرنگار این پایگاه در جلسه مذکور،متاسفانه فرماندار جم با این درخواست موافقت ننمود.


و اما حواشی جلسه:

در این جلسه اعتبارات شهرستان از قبل تعیین شده و چانه زنی مسئولین ادارات هیچ تاثیری نداشت تا آنجا که یکی از مسئولین شهرستان به این پایگاه خبری اعلام داشت که اگر اعتبارات را کتباً اعلام مینمودند سنگین تر بودیم تا حضور در جلسه!!!!!

سجادی زاده رئیس شورای شهر در این جلسه بر لزوم ایجاد تقاطع غیرهمسطح در ورودیهای جم (سه راه پالایشگاه و سه راه چاهه) تاکید نموده وعنوان داشته است دیروز جوان هنرمند جمی برایش حادثه ایجاد شد فردا برای یکی از ما مسئولین ، وی اعلام نموده آیا باید مردم راه را ببندند تا مشکل را حل کنید؟

همچنین سجادی زاده به اعتبار ۵۰ میلیون تومانی ورودی جم اعتراض نموده وخواستار افزایش این اعتبار بوده است.

قاسمی رئیس شبکه بهداشت شهرستان نیزدر خصوص اعتبار ادامه ساخت ساختمان شبکه وپانسیون مرکز بهداشت اعتراض داشته وظاهراً این اعتبار که قبلاً لحاظ شده بوده حذف گردیده است.

ملک زاده رئیس بنیاد شهید نیز در اعتراض به اعتبار تخصیص داده شده جهت گلزارهای شهدای تک مزاری و گلزار ریز که مقرربوده ۱۰۲ میلیون باشد اما ۶۰ میلیون شده اعتراض نموده است.

سجادی زاده به عدم اعتبار کافی در بخش عمران شهری و اب وفاضلاب شهری نیز اعتراض کرده است.

ظاهراً در آخرین لحظات، اعتبار ۲۰۰ میلیونی تپه چگاسه نیز به ۱۰۰ میلیون کاهش یافته است و کسی نفهمیده این ۱۰۰ میلیون به چه بخشی اختصاص یافته است.

عمران روستایی از بخشهایی بوده که در اعتبارات مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

نکته قابل تاسف این است که در همه شهرستانها معاون سازمان برنامه ریزی و۸ نفر از کارشناسان حضور یافته اند اما در جم فقط یک کارشناس جزء، از برنامه وبودجه حضور یافته است.

اعتبار شهرستان ۰۰۰ .۱۲٫۲۳۷٫۵۰۰تومان بوده که ۶/۴ (چهارو شش دهم)درصد از اعتبارات استان را شامل می شود.

جم اینبار نیز در توزیع اعتبارات بین سایر شهرستانهای استان آخر شد.


لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=238

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.