• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

جم در پیچ مرگ و زندگی! شنبه روز سرنوشت است

  • کد خبر : 4261
  • 02 آذر 1396 - 15:17

آوای جم؛ بازی حساس پارس جم و پرسپولیس تهران شنبه در شهر کوچک جم برگزار می شود. شهری زیبا در جنوب کشور که هم از لحاظ جغرافیایی و هم از لحاظ اجتماعی و فرهنگی بافتی متفاوت با استان بوشهر دارد. امروز کمتر کسی است که جم را نشناسد و شاید هرگز مردم جم و مسئولانش […]

آوای جم؛ بازی حساس پارس جم و پرسپولیس تهران شنبه در شهر کوچک جم برگزار می شود. شهری زیبا در جنوب کشور که هم از لحاظ جغرافیایی و هم از لحاظ اجتماعی و فرهنگی بافتی متفاوت با استان بوشهر دارد. امروز کمتر کسی است که جم را نشناسد و شاید هرگز مردم جم و مسئولانش از نفت تا سیاسیون و در آنسوی استان، مرکز نشینان بوشهری، باور نمی کردند روزی تیمی به نام پارس چنان بدرخشد که دندان طمع برخی ها را تیز کند. تیم پارس جم همانقدر که موجب شادی و نشاط و همدلی جمی ها شده است حسرت طمعکارانه برخی نااهلان را هم سبب شده است.

آنچه هفته های پیش، از آمادگی سایر شهرستان ها برای میزبانی پارس جم توسط گزارشگر ناشی سیمای استان بیان شد نه اشتباهی کودکانه که مکنونات قلبی برخی مرکز نشینان است که از زبان او بیرون افتاد. بی هیچ تعارف، برخی ها منتظر لغزشی هستند تا از آن دستاویزی بسازند و تیم جم را از جمی ها بدزدند.

وقتی گزارشگر بوشهری برای یک ناهماهنگی ساده در اسکان خود و همراهانش، تریبون ملی را به محل عقده گشایی تبدیل می کند باید مواظب بود تا بهانه به جماعت در کمین نشسته ندهیم. شنبه روز جم است؛ روزی برای تثبیت نام جم بر پیراهن پارسی ها! روزی برای کشیده شدن دندان طمع از جم و پارس جنوبی جم! شنبه روز هواداران جم است که نشان دهند جم شایسته میزبانی صدر نشین لیگ برتر است.

روز نشان دادن ادب، اخلاق و فرهنگ غنی جم و هوادارانش. مراقب باشیم که در دام تنیده طمعکاران گرفتار نشویم. جم شایسته بهترین هاست. چه بازی را ببریم چه ببازیم ما هواداران خوب پارس جنوبی جم هستیم نه هیچ چیز دیگر! باور کنیم برخی ها منتظرند تا ترقه ای بیفتد، پایی زخم شود، فحشی داده شود و چه کسی تضمین می کند که تریبون داران نگویند جم بدرد میزبانی نمی خورد. آنهایی که نمی خواهند جم بدرخشد منتظرند پس فرصت به فرصت طلبان ندهیم! فقط خوب باشیم تا آنها که باید، همچنان حسرت بکشند و بسوزند!/ آوای جم نشر دهید

کانال خبری آوای جم برای عضویت کلیک کنید? ? http://t.me/avajam

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4261

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.