• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

جم و فرمانداری که دستش خالی شده است!/ نیروهای توانمند و جوان جم را باید بیشتر دید

  • کد خبر : 6415
  • 30 آبان 1397 - 19:33

آوای بوشهر؛ بالاخره پس از کش و قوس های فراوان عبدالحسن رفیعی پور معاون سیاسی فرمانداری جم به فرمانداری تنگستان منصوب شد. به گزارش آوای بوشهر؛ عبدالحسن رفیعی پور را بی شک باید یکی از نیروهای توانمند فرمانداری جم دانست که با تجربه ای طولانی توانسته بود تسلط و تبحر خود را در جانشینی مدیریت […]

آوای بوشهر؛ بالاخره پس از کش و قوس های فراوان عبدالحسن رفیعی پور معاون سیاسی فرمانداری جم به فرمانداری تنگستان منصوب شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ عبدالحسن رفیعی پور را بی شک باید یکی از نیروهای توانمند فرمانداری جم دانست که با تجربه ای طولانی توانسته بود تسلط و تبحر خود را در جانشینی مدیریت شهرستان به رخ بکشد و در آخرین سمتش سه فرماندار را قانع کند که از ظرفیتش برای همکاری بهره ببرند.

فرمانداری جم در ماه های گذشته هم معاون عمران اش را از دست داد. معاونی که با رانت برادر مرکز نشینش به سمتی دندان گیر رسید و البته با عملکرد ضعیفش نتوانست اعتماد محمد حسینی، فرماندار تازه بر مسند نشسته جم را، برای ادامه همکاری قانع کند. سید محمود موسوی در دوران مدیریت دو ساله اش هیچ چیز برای گفتن نداشت و جای خالی اش طی دو ماه گذشته هم هرگز احساس نشد هر چند که در حوزه عمرانی جم را به عقبگردی تاریخی دچار کرد.

در کنار این دو معاون، باید از ناصر ابراهیمی بخشدار آرام و ساکت ریز هم یاد کرد که نشان داده از الزامات مدیریت فقط پیشوند «بخشدار» را به ارث برده و ریز بعد از هاشمی آموزش و پرورشی و ناتوان، مدیر بی تجربه و فاقد خلاقیت و استعداد مدیریت دیگری از بدنه آموزش و پرورش را به خود دیده است.

سید محمد احمدپور هم که پس از بخشداری های جم، کاکی و عسلویه به فرمانداری جم بازگشته بود تا بدنه کارشناسی فرمانداری را اندکی یاری کند در سال گذشته به شهرداری انارستان منصوب شد تا فرمانداری جم یکی دیگر از نیروهایش را هم از دست دهد.

آخرین نیروی با تجربه فرمانداری احمد زارع بود که به تازگی بازنشسته شده و بدنه کارشناسی فرمانداری جم را نحیف تر از گذشته ساخته است.

با خروج دو معاون و دو کارشناس فرمانداری جم، دست فرماندار برای جولان مدیریتی خالی خالی شده است و به تعبیری ساده فرمانداری جم اکنون با بحران جدی نیروی انسانی مواجه است.

بی هیچ تعارف باید گفت شهرستان جم از ظرفیت نیروی انسانی بسیار خوبی برخوردار است که بخش بزرگی از این نیروها نه در بدنه وزارت کشور بلکه در بخش های دولتی و غیر دولتی دیگر شاغل هستند و می توان از ظرفیت این نیروهای جوان و کارآمد برای تقویت بدنه وزارت کشور بهره برد

باید دید در روزهای آینده محمد حسینی چگونه با این خلا مدیریتی مواجه خواهد شد و چه تصمیمی برای ترمیم چارت سازمانی فرمانداری خواهد گرفت.

ادامه این وضعیت قطعا می تواند روند توسعه جم را با چالش های جدی مواجه کند و مردم را در مقابل ده ها بحران بزرگ و کوچک بی پناه سازد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.