• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

جوابیه روابط عمومی آموزش و پرورش جم به یک یادداشت

  • کد خبر : 5806
  • 25 شهریور 1397 - 9:56

به مدیر محترم سایت خبری تحلیلی آوای بوشهر موضوع :جوابیه با احترام در جهت تنویر افکار عمومی نکاتی در خصوص مطلب”بی مسوولیتی آموزش و پرورش جم در قبال هدایت تحصیلی دانش آموزان ” مندرج در آن رسانه، در قالب جوابیه تقدیم می دارد انتظار می رود نسبت به درج و نشر آن اقدام لازم و […]

به مدیر محترم سایت خبری تحلیلی آوای بوشهر
موضوع :جوابیه
با احترام
در جهت تنویر افکار عمومی نکاتی در خصوص مطلب”بی مسوولیتی آموزش و پرورش جم در قبال هدایت تحصیلی دانش آموزان ” مندرج در آن رسانه، در قالب جوابیه تقدیم می دارد انتظار می رود نسبت به درج و نشر آن اقدام لازم و عاجل صورت گیرد.
بر اساس راهنمای ساماندهی مدرسه محور (وزارت خانه) و دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی (اداره کل) رعایت نرم دانش آموزی در مدارس ضروری است.
دریافت مجوز کلاس درس وابسته به تعداد و حد نصاب رسیدن جمعیت دانش آموزی می باشد.
از آنجایی که دریافت مجوز کلاس بر اساس نرم حداقل ۱۲ نفر دانش آموز می باشد و داوطلبان دختر در رشته ریاضی جم فقط هفت نفر هستند،  علی رغم مکاتبات و رای زنیهای متعدد،  امکان دریافت مجوز کلاس از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان وجود ندارد.
 آموزش و پرورش شهرستان  تمهیدات لازم را در جهت تسهیل در روند ادامه تحصیل دانش آموزان در رشته مورد علاقه(ریاضی) ،  فراهم نموده و با تامین بسته های حمایتی،  دانش آموزان بی بضاعت نیز بدون هیچ مشکلی می توانند در دبیرستان غیردولتی هاجر تحصیل نمایند.
در پایان ذکر این نکته ضروری است که آموزش و پرورش شهرستان نسبت به مسئولیت خود در قبال خانواده ها و دانش آموزان آگاهی و اشراف کامل دارد و در راه ارتقای تعلیم و تربیت فرزندان این دیار از هبچ کوششی فروگذار نمی کند.
روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان جم
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.