• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

جوکار : ورشکستگان فتنه ۸۸ به دنبال توطئه های جدید هستند اما…

  • کد خبر : 2112
  • 01 اسفند 1391 - 6:22

به گزارش خبرنگار آوای جم : همایش فصلی رابطین و ناظرین شورای نگهبان شهرستان جم با حضور گنجی امام جمعه شهرستان جم و جوکار سرپرست هیئت نظارت دیلم روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای توحید با محوریت چالش های روز کشور، یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و فرهنگ عمومی برگزار شد .

امام جمعه شهرستان جم در این همایش بار دیگر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که حماسه ای عظیم و دشمن شکن خلق کردند و دشمنان خارجی و داخلی را مایوس ،‌ تقدیر و تشکر نمودند . ایشان بیان داشتند مسلمانان باید همیشه شکر گزار نعمت های خداوند باشند و هیچ وقت از پیروزیها مغرور و از توطئه ها غافل نشوند . دشمنان داخلی و خارجی به دنبال جدایی و تفرقه بین مردم و دولت هستند واگر مسئولین بصیرت و شناخت و توجه به فرمایشات رهبری داشته باشند ، دشمنان نا امید شده و این امانت بزرگ یعنی انقلاب به صاحب اصلیش خواهد رسید .

گنجی اظهار داشت ، کشور ایران دو بال سرخ یعنی فرهنگ شهادت و بال سبز یعنی مهدویت دارد . که خوشبختانه هیچ کسی نمی تواند این دو بال از مردم بگیرد و این بالها باعث موفقیت و پیروزی است . در زمان حضرت امام خمینی ایشان همیشه با درایت و شجاعت و بیان یک جمله مردم و مسئولین را به آرامش دعوت می نمود که امروز رهبر معظم انقلاب بر همان اساس سکان این انقلاب را بعهده داشته و باید همه از فرمایشات ایشان استفاده نمایند .

در ادامه این همایش جوکار جانباز هشت سال دفاع مقدس و استاد دانشگاه گفت :‌مردم در انتخابات آینده اعتماد خود را به انقلاب و جهانیان اثبات خواهند نمود . در جمهوری اسلامی منبع قدرت سه چیز است :‌« روحانیت ، حزب اله ،‌توده مردم »  هر گاه این سه عنصر در کنار هم باشند بی شک پیروزی نصیب ما خواهد بود و اگر روزی این سه عنصر روبروی هم قرار بگیرند ،‌کشور به چالش کشیده می شود .

دشمنان داخلی و خارجی خیلی دوست دارند که بین این منابع جدایی و تفرقه باشد ،‌خوشبختانه تاکنون موفق نشده اند ولی این توطئه ها ادامه دارد و باید مردم با بصیرت و توجه وعنایت به فرمایشات رهبری اجازه ندهند که دشمنان نسنجیده و مغرضانه آنچه می خواهند ،‌انجام داده و کشور را به چالش بکشند .

سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان دیلم اضافه نمود ،  ورشکستگان طراح فتنه ۸۸ به دنبال توطئه های جدید و به چالش کشیدن کشور هستند ، این مهم به نفع نظام نیست و هم اکنون هم ادامه دارد . از درون دولت و خارج از دولت دست به دست هم داده تا بین مجلس و دولت تفرقه ایجاد کنند و نتیجه آن به چالش کشیدن مردم است . هر دو قوه باید با بصیرت وشجاعت اجازه ندهند ،‌دشمنان با حرفهای نسنجیده اصل نظام را خدشه دار کنند .

نظام جمهوری اسلامی دو پایه اصلی به نام ولایت فقیه و توده مردم دارد . دشمنان به دنبال واسطه و فاصله بین این دو هستند تا بتوانند به اهداف خود برسند . دشمنان خیلی تلاش کردند که ولایت فقیه را ناکارآمد جلوه دهند . توطئه های زیادی مثل تغییر قانون اساسی ، شورای رهبری ، شورای فقهی و … ولی این طرحها ناموفق بوده و ما باید تلاش کنیم که دشمنان و طراحان انتخابات آینده را شناسایی و اجازه ورود به مسائل کشور به آنها داده نشود .

اخیراً توطئه ای دیگر طراحی کرده آن هم مذاکره با آمریکاست . به حول و قوه الهی و با مدیریت  مدبرانه رهبری و با بصیرتی که مردم این کشور دارند همه دشمنان را مایوس و بار دیگر انگشت حسرت دشمنان به دندانهایشان خواهد چسپید .

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2112

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.