• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
یادداشت وارده

جوگیری برخی حامیان منتخبان مجلس/ اشتباه به عرض تان رسانده اند!

  • کد خبر : 11780
  • 01 اردیبهشت 1399 - 19:10
جوگیری برخی فعالان ستادهای انتخاباتی منتخبان مجلس به حدی است که مدعی می شوند از فلان مدیر خواسته اند مدیر زیر مجموعه را عزل کند یا وعده عزل و نصب مدیران را در فضای مجازی می دهند!

آوای بوشهر؛ “شنیده می شود اعضای فعال ستاد یکی از منتخبان مجلس آینده این روزها با حضور در برخی ادارات برای مدیران، خط و نشان می کشد! به نظر می رسد اگر منتخبان مجلس آینده نسبت به رفتارهایی از این دست توسط نزدیکان اقدامی نکنند، بیش از گذشته باید به انتظار دخالت های نمایندگان در حوزه اجرا و تغییرات مدیریتی بود.”

این خبری است که “خلیج فارس” در بخش شنیده های هفتگی اش آورده و نسبت به جولان برخی حامیان منتخبان انتخابات مجلس در ادارات هشدار داده است؛ موضوعی که می تواند از هم اکنون، وجهه نمایندگان مجلس را در میان مردم خدشه دار کند.

جوگیری برخی فعالان ستادهای انتخاباتی منتخبان مجلس به حدی است که مدعی می شوند از فلان مدیر خواسته اند مدیر زیر مجموعه را عزل کند یا وعده عزل و نصب مدیران را می دهند!

توهم ایجاد شده برای برخی حامیان نمایندگان منتخب در حالی است که هم وظایف نماینده مجلس و هم دایره اختیاراتش طبق قانون مشخص است و قطعا هیچ یک از نمایندگان حق دخالت در روند اجرایی کشور و خط و نشان کشیدن در عزل و نصب ها را ندارند.

چنین رفتارهایی سبب می شود که جایگاه حقیقی و حقوقی افراد مدعی در نزد مردم و مسئولان تنزل یابد و مسئولان هم باید مراقب باشند اسیر این بازی های منفعت طلبانه نشوند.

به نظر می رسد تا دیر نشده نمایندگان منتخب باید تکلیف خود را با این گونه رفتارهای اعتمادسوز حامیان روشن کنند تا این رفتارهای خام و احیانا فاقد منطق، به پای آنان نوشته نشود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11780

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.