• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
7

حجم فلرینگ و مشعل سوزی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی کاهش خواهد یافت

  • کد خبر : 4123
  • 20 آبان 1396 - 20:22

  آوای جم محمود محمدی، رئیس HSE پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست ارزیابی مجوز زیست محیطی این پالایشگاه با حضور رئیس سازمان محیط زیست شهرستان کنگان گفت: جهت کسب گواهینامه مدیریت سبز در حوزه محیط زیست باید مجموعه اقداماتی در این حوزه می باشد را به طور شایسته انجام دهیم. وی در […]

 

آوای جم محمود محمدی، رئیس HSE پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست ارزیابی مجوز زیست محیطی این پالایشگاه با حضور رئیس سازمان محیط زیست شهرستان کنگان گفت: جهت کسب گواهینامه مدیریت سبز در حوزه محیط زیست باید مجموعه اقداماتی در این حوزه می باشد را به طور شایسته انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: پالایشگاه نهم تعهدات زیست محیطی را در زمان ساخت و تکمیل پروژه و اکنون که در حال بهره برداری است را به طور بسیار دقیق و منظم در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه اداره محیط زیست کنگان به عنوان متولی امر محیط زیست بر حسن اجرای این اقدامات نیز نظارت دارد اظهارداشت: در راستای صیانت از منابع و محیط زیست کلیه موارد دارای ابهام مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت به نقاط مشترک برای صیانت از محیط زیست رسیدیم.

رئیس HSE پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در برخی تعهدات مثل راه اندازی سیستم پایش آنلاین که فراتر از تعهدات پالایشگاه می باشد به خوبی انجام شده است.

محمدی تصریح کرد: با برنامه ریزی و جلسات متعدد و در سایه تلاش متخصصان و کارکنان این پالایشگاه موارد بسیار مهمی از قبیل: دنبال کاهش حجم فلرینگ، کاهش مشعل سوزی، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، مدیریت پسماندها و پساب های صنعتی و تنظیم و طراحی شناسنامه عملکرد زیست محیطی در پالایشگاه نهم را در دستور کار قرار داده ایم.

وی در پایان گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان پالایشگاه نهم در آینده بسیار نزدیک، در راستای حفاظت از محیط زیست شاهد دستاوردهای بسیار مهمی در این حوزه خواهیم بود .

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4123

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.