• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9

حذف تدریجی نیروهای بومی از تیم

  • کد خبر : 3214
  • 03 مرداد 1396 - 22:40

خبرهای مبنی بر جایگزینی یکی از مربیان تیم جوانان این باشگاه بجای مربی بومی به گوش می رسد که ماحصل نگاه بومی ستیزی مدیر عامل این مجموعه می باشد ،وی علی رغم مخالفت همه مسئولین ورزشی شهرستان از  حضور این مربی حمایت  می کند  و هیچ گونه توجهی به نظرات مردم و متولیان ورزش  شهرستان جم […]

خبرهای مبنی بر جایگزینی یکی از مربیان تیم جوانان این باشگاه بجای مربی بومی به گوش می رسد که ماحصل نگاه بومی ستیزی مدیر عامل این مجموعه می باشد ،وی علی رغم مخالفت همه مسئولین ورزشی شهرستان از  حضور این مربی حمایت  می کند  و هیچ گونه توجهی به نظرات مردم و متولیان ورزش  شهرستان جم ندارد.

آوای جم؛ یکی از مربیان بومی تیم پارس جنوبی از اردوی این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش آوای جم؛ درحالی‌که کمتر از چند روزبه آغاز لیگ برتر باقی‌مانده است یکی از مربیان بومی   محبوب شهرستان جم از اردو کنار گذاشته‌شده است، علی‌رغم تماس مکرر وی با مسئولین تیم  امکان حضور در کنار تیم برای وی فراهم نشده است .

این در حالی است که وی همه ازنظر دانش مربیگری و هم ازنظر اخلاقی در شهرستان جم و حتی استان بوشهر از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی در تمامی  رده  های  تیم پارس به عنوان مربیی در کنار تیم پارس بوده است.

این مهم در حالی است که هنوز کارت مربیگری بازیکن پیشکسوت این تیم  که در حال حاضر به عنوان مربی حضور در باشگاه  حضور دارد نیز صادر نشده است و امکان حضور وی در مسابقات رسمی روی نیمکت تیم فراهم نمی‌باشد.

خبرهای مبنی بر جایگزینی یکی از مربیان تیم جوانان این باشگاه بجای مربی بومی به گوش می رسد که ماحصل نگاه بومی ستیزی مدیر عامل این مجموعه می باشد ،وی علی رغم مخالفت همه مسئولین ورزشی شهرستان از  حضور این مربی حمایت  می کند  و هیچ گونه توجهی به نظرات مردم و متولیان ورزش  شهرستان جم ندارد.

کم لطفی به مربیان و بازیکنان بومی نه تنها در تیم بزرگسالان وجود دارد که این موضوع به رده‌های نوجوانان و جوانان نیز کشیده شده است به‌طوری که یکی از مربیان بومی که تمامی دوره‌ها مربیگری را گذارند نیز امکان حضور در کسوت مربیگری ندارد و شرایط بسیار نامناسبی را برای حضور وی در نظر گرفته شده است که به نوعی توهین به نیروی بومی شهرستان جم می‌باشد.

در صورت تداوم این روند ممکن است بازی‌های این تیم در شهرستان جم مورده بی مهری تماشاگران جمی قرار گیرد که سرنوشت خوبی برای باشگاهی  که با حمایت این  مردم صعود کرده است رقم نزند.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. دوستان در حقیقت برای نشستن روی نمیکت مدرک Aآسیا میخواهد که بنده هنوز موفق به کسب آن نشدم..انشالله با اخذ مدرک A روی نیمکت خواهم نشست..
    وگرنه مشکل خاصی نیست..با توجه با آغاز لیگ برتر و در این شرایط حساس یه همدلی خاصی بین مدیرعامل ، کادر فنی و سرپرستی و بازیکنان موج میزند..

  2. آقای جم رتبه شما همیشه در قلب ما جا دارید . انشاءالله مدرک A رو هم بگیرید.
    موفق باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.