• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
رئیس شورای شهر انارستان از شورا، شهرداری و دبیرخانه روز جم تقدیر کرد

حسین نوروزی نژاد: پایان خوش نهمین نکوداشت/ روز جم، برای انارستان ارمغان لبخند و رضایتمندی بود

  • کد خبر : 8059
  • 28 اسفند 1397 - 11:32
انتخاب دو جوان در بخش برترینها ، آقای شبیر فکوریان در بخش اجتماعی و زیست محیطی و خانم سعیده نوروزی در بخش ورزش و همچنین آقای حیدری ،دانش آموز شایسته‌ی تقدیر در بخش شعر، به جوانان این شهر فرهنگی، باور خواستن و توانستن را قوت بخشید.

آوای بوشهر؛ شورای شهر انارستان گفت: نهمین نکوداشت روز جم با وجود اظهار و نظرهای مختلف ،انتقادها و پیشنهادها به خوبی و خوشی پایان یافت.

به گزارش آوای بوشهر؛ حسین نوروزی نژاد افزود: بر خود فرض میدانم از علی دانشمند مسئول دبیرخانه دائمی این نکوداشت، رییس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار جم، نهایت سپاس و امتنان را داشته باشم.

وی افزود: امسال نیز برای مردم شهر انارستان این نکوداشت ارمغان لبخند و رضایتمندی بود. انتخاب دو جوان در بخش برترینها ، آقای شبیر فکوریان در بخش اجتماعی و زیست محیطی و خانم سعیده نوروزی در بخش ورزش و همچنین آقای حیدری ،دانش آموز شایسته‌ی تقدیر در بخش شعر،به جوانان این شهر فرهنگی، باور خواستن و توانستن را قوت بخشید.

نوروزی نژاد اضافه کرد: اجرای کنسرت در پارک آزادی شهر که مشارکت شورای اسلامی و شهرداری انارستان را نیز همراه داشت ،با استقبال فراوان جوانان و تقویت نشاط اجتماعی همراه بود.

رئیس شورای شهر انارستان گفت: در پایان ضمن تشکر مجدد از همه ی دست اندر کاران برگزاری روز جم ،با توجه به اینکه برنامه ها در زمینه ی فرهنگی ، علمی و … طراحی شده و بازده خوب و مثبتی دارند. امید آن می رود که نهادها و افراد تأثیرگذار بیشتری برای مشارکت و کمک به این رویداد وارد صحنه شوند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.