• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8

حضور جناب خان و محسن ابراهیم زاده در جم و جمی هایی که از دیدن کنسرت محروم اند!

  • کد خبر : 6252
  • 24 آبان 1397 - 18:54
در هفته ی آینده محسن ابراهیم زاده یکی از خواننده های محبوب کشورمان به شهرستان جم سفر می کند که فقط کارکنان پتروشیمی می توانند کنسرت آن را ببینند و جمی ها از تماشای کنسرت وی محروم هستند!

آوای بوشهر، در هفته ی آینده محسن ابراهیم زاده یکی از خواننده های محبوب کشورمان به شهرستان جم سفر می کند که فقط کارکنان پتروشیمی می توانند کنسرت آن را ببینند و جمی ها از تماشای کنسرت وی محروم هستند!

 

به گزارش آوای بوشهر، هفته ی آینده محسن ابراهیم زاده خواننده ی محبوب کشورمان مهمان جمی هاست اما اهالی شهرستان جم از تماشای کنسرت این خواننده محروم هستند.

کنسرت محسن ابراهیم زاده با حضور جناب خان و … به صورت یواشکی و اختصاصی طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه در شهرک پردیس شهرستان جم برگزار می شود و مردم جم حق حضور در این مراسم را ندارند!

در حالی که سایر شرکت های نفت و گاز تعامل بیشتری با شهرستان جم دارند مدیران شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد دیوار کشی با مردم شهرستان را تقویت می کنند!

مراسم پتروشیمی ها که قرار است اواخر ماه آبان در شهرک پردیس جم برگزار شود با برنامه های متنوعی و مفرح همراه است که متاسفانه اهالی شهرستان جم نمی توانند در این مراسم شرکت کنند و جمی ها نمی توانند همچون کارکنان پتروشیمی ها در کنار خانواده ی خود شاد باشند.

 

امید است مسئولان شهرستان زمینه ای ایجاد کنند تا مردم شهرستان جم نیز بتوانند برای ساعاتی شاد و خوشحال باشند و این رفتار های تفرقه انگیز و بی توجهی نفت و گازی ها در قبال مردم شهرستان جم به پایان برسد.

 

انتهای پیام/ ر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6252

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. اینکه مردم شهر جم بتونن در کنار خانواده هاشون شاد باشن یه بحثه که لزوما نیازی به حضور در مراسمات پتروشیمی نداره و میتونن مثل همه مردم دیگه در شهرهای مختلف کشور شاد باشن ولی از این منظر که پتروشیمی ها می تونن تعامل بهتری داشته باشن اگر بخوایم به این قضیه نگاه کنیم باید گفت که بله می تونن بهتر از اینها با مردم جم کنار بیان ولی آیا تا بحال به این نکتع دقت کردید که همین کارکنان پتروشیمی و گاز و غیره بودن که موجب رونق این شهر شدن و از اون مهمتر آیا به این نکته دقت کردین که مردم و بالاخص مسئولان شهر جم به این مهاجرین به چشم گاوهایی شیر ده نگاه میکنن که باید تا آخرین قطره از شیرشون رو دوشید ؟
    اگر می خواین این موارد رو ببینین کافیه یه سر به بنگاه های سطح شهر جم بزنین و ببینین همین مردم به ظاهر مظلوم شهر جم چطور یه خونه که نهایتا میتونه در حالت عادی ماهی ۵۰۰ تومن اجاره داشته باشه رو یک میلیون پانصد اجاره میدن و کافیه سری به فروشگاه های دیگه هم بزنید تا ببینید چطور هر جنسی که توی جم هست با دیگر نقاط کشور رااااحت ۳ برابر تفاوت قیمت داره
    پس عادلانه به این ماجرا نگاه کنید و ببینید که این مردم مظلوم هم رحمی به هموطنان خودشون ندارن و نمیتونن توقع رحم و مروت داشته باشن.

  2. جالبه در هفته وحدت رسانه ای که به عنوان آوای یک استان مدعی است به راحتی درحال تفرقه انداختن بیم مردم یک کشور است. جم یک کشور کوچکی است که فرهنگ ها و قومیت های مختلفی در آن زندگی می کنند.و این جالب نیست که شما به عنوان اصحاب رسانه که یکی از الزامات خبرنگاری داشتن اخلاق محوری است زیر پا بگذاری و تعصبات قومی و منطقه ای را به رخ بکشید.
    جم اگر امروز شهر جم است بواسطه توسعه صنایع نفت،گاز و پتروشیمی است که به این پیشرفت رسیده است و یقینا تعامل دوسویه است.
    برگزاری کنسرت یک مقوله خیلی عادی است که امروزه در اکثر شهر های کوچک و بزرگ درحال برگزاری است.
    حال برخی کنسرت ها بصورت سازمانی و شرکتی است و برخی بصورت آزاد؛ اینکه چنین تیتنرهایی بزنید و احساسات مردم و جوانان را برانگیزید کاری کاملا غیرحرفه ای و توجیه ناپذیر است.
    الحمدالله مردم جم از لحاظ مالی و اقتصادی در سطح خیلی خوب هستند و فرهنگ و ارشاد و یا هر موسسه دیگری می تواند با برگزاری کنسرت در این شهر برای مردم کنسرت برگزار نماید. و مثل سایر شهرهای دیگر مردم بلیط تهیه کنند و استفاده ببرند.
    کما اینکه در حال حاضر هم صنایع پتروشیمی در همین منطقه جم خدمات ارزنده ای از ساختن مدرسه تا کمک های مالی فراوان به نهاده ها و سایر ارگان ها داشته اند چه خوب است هر از گاهی از این خدمات ارزنده هم یادی نمایید.
    و در پایان از شما برادر بزرگوار جناب هاشمی نژاد که خود در همین صنایع مشغول هستید انتظار می رود یه کم واقع بین تر و منطقی تر به ماجراها بنگرید و کمتر بر طبل تفرقه انگیزی بکوبید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.