• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

صحت انتخابات شوراها در شهرستان جم تائید شد/ حضور ۹۵ درصدی مردم جم در انتخابات

  • کد خبر : 2542
  • 09 خرداد 1396 - 15:48

آوای جم: فرماندار شهرستان جم گفت: هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان جم صحت انتخابات شوراها در شهرهای جم و ریز و انارستان را تائید کردند. به گزارش آوای جم؛ فتح‌الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم شهرستان جم همچون گذشته حضوری گسترده و پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت داشتند و با این […]

آوای جم: فرماندار شهرستان جم گفت: هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان جم صحت انتخابات شوراها در شهرهای جم و ریز و انارستان را تائید کردند.

به گزارش آوای جم؛ فتح‌الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم شهرستان جم همچون گذشته حضوری گسترده و پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت داشتند و با این حضور خود حماسه‌ای دیگر را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان جم دارای ۳۵ هزار و ۵۰۰ واجد شرایط رای دادن بوده است، بیان کرد: ۹۵ درصد مردم شهرستان جم در انتخابات حضور یافتند و رای خود را به صندوق انداختند.

فرماندار شهرستان جم از رسیدگی دقیق و شفاف به اعتراضات و شکایات رسیده در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: اعتراضات و شکایات در موعد مقرر بررسی شد و تغییر خاصی را در نتیجه شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان جم صحت انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای جم و ریز و انارستان را تائید کردند.

در انتخابات شورای اسلامی شهر جم، عبدالحسین اکسیر، علی پریشان، اسدالله نیکخواه، چمران رفیعی پور، خلیل زارعی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند. معین راستین، احمد محرابی و فرزانه کشاورز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخابات شورای شهر جم معرفی شدند.

در انتخابات شورای اسلامی شهر ریز، احمد شریفی‌نژاد، محمد اعتصامی، جواد یوسفی‌پور، سیدرضا محمودی و حسن رمضانی به عنوان اعضای اصلی شورای این شهر برگزیده شدند. عبدالرضا موذنی، سهراب تاجیک و نگهدار میرزایی به عنوان اعضای علی البدل شهر ریز معرفی شدند.

در انتخابات شورای اسلامی  شهر انارستان، احمد مطهری، حسین نوروزی‌نژاد، ابراهیم بکران، محمد منصوری، غلامرضا یمینی به‌عنوان اعضای اصلی شورای شهر انارستان انتخاب شدند. ابوذر ناصری، سید محمد امین احمدی و سید ابراهیم موسوی نیز به عنوان اعضای علی البدل شهر انارستان انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.