• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

خبرنگاران یاوران راستین ملت و دولت برای رفع مشکلات جامعه هستند

  • کد خبر : 3392
  • 18 مرداد 1396 - 2:16

فرماندار شهرستان جم گفت: خبرنگاران یاوران راستین ملت و دولت برای رفع مشکلات و بهبود خدمات در جامعه هستند. به گزارش خبرنگار آوای جم، فتح‌الله نوروزی  در نشست با مسوولان شهرستان جم با اشاره به روز خبرنگار و اهمیت کار اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاران شهرستان جم افرادی پرتلاش و دلسوز هستند که در راه […]

فرماندار شهرستان جم گفت: خبرنگاران یاوران راستین ملت و دولت برای رفع مشکلات و بهبود خدمات در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار آوای جم، فتح‌الله نوروزی  در نشست با مسوولان شهرستان جم با اشاره به روز خبرنگار و اهمیت کار اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاران شهرستان جم افرادی پرتلاش و دلسوز هستند که در راه توسعه و پیشرفت و اعتلای نام شهرستان جم از هیچ تلاشی دریغ نکردهاند.

وی با بیان این که جامعه رسانه‌ای شهرستان جم با بضاعت اندک خود در حال فعالیت است، افزود: خبرنگاران شهرستان جم  پرتلاش و با نشاط در توسعه شهرستان نقش آفرینند که این همت والا شایسته تقدیر است.

فرماندار شهرستان جم تصریح کرد: خبرنگاران جم به معنای واقعی دل در گرو پیشرفت جم  دارند و به عنوان یاوران راستین ملت و دولت به رفع مشکلات و بهبود خدمات کمک کرده و می کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان توجه ویژه ای به رسانه ها داشته باشند افزود: مسئولان و مدیران ادارات همراهی و ارتباط با رسانه ها را به عنوان اصل مهم در مدیریت مورد توجه قرار دهند.

نوروزی با بیان این که مدیران و مسوولان نباید از انتقاد خبرنگاران ترس و واهمه داشته باشند گفت: انتقاد خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای موجب تحول در حوزه ی فردی و اجتماعی است.

وی تاکید کرد: مسئولان شهرستان جم پاسخگوی عملکرد خود باشند و اگر رسانه‌ای انتقادی هم دارد به خوبی بشنوند تا در صورت وارد بودن نقد، اقدامات لازم برای رفع آن انجام دهند.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت ویترین نمایش خدمات دولت به مردم است که سعی می‌شود در هفته دولت خبرهای خوشی برای مردم با افتتاح و یا عملیات اجرایی پروژه‌های جدید داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3392

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.