• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

خبر تکمیلی تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان جم

  • کد خبر : 116
  • 24 خرداد 1390 - 14:59

آوای جم :‌مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان جم با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان ،‌جمعی از ائمه جمعه استان ، معاون سیاسی امنیتی استاندار ، روحانیون ، مسئولین استان و شهرستان و مردم شریف جم روز دوشنبه۲۳/۰۳/۹۰ در مصلی نماز جمعه برگزار گردید . نماینده ولی فقیه : شهرستان جم گنجی […]


آوای جم :‌مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان جم با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان ،‌جمعی از ائمه جمعه استان ، معاون سیاسی امنیتی استاندار ، روحانیون ، مسئولین استان و شهرستان و مردم شریف جم روز دوشنبه۲۳/۰۳/۹۰ در مصلی نماز جمعه برگزار گردید .

نماینده ولی فقیه : شهرستان جم گنجی برای استان بوشهر است .

مراسم تودیع و معارفه سومین امام جمعه شهرستان جم  که قرار بود ساعت ۱۱ روز دوشنبه ۲۳/۳/۹۰ برگزار شود با یکساعت تاخیر انجام شد .

در ابتدای برنامه با قرائت قران کریم توسط آقای بحرینی فضای مصلی عطر آگین گردید .. سپس سرود جمهوری اسلامی طنین انداز مصلی گردیده و مراسم به صورت رسمی آغاز شد .

مجری توانمند شهرستان آقای بابایی با بیانی شیوا ضمن خیر مقدم به نمانیده محترم ولی فقیه (‌حجه‌الاسلام صفایی بوشهری ) ،‌ائمه جمعه سراسر استان ،‌معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرمانداران و بخشداران حاضر در جلسه ، مدعوین شهرستانی واستانی ،‌مسئولین محترم شهرستان ،‌روحانیون و خانواده ها ی شاهد ،  مردم ولایت مدار شهرستان جم از طرف مردم از خدمات ارزنده حاج آقا واثق تقدیر و تشکر نمودند .

* اولین نماز جمعه شهرستان توسط حجهالاسلام فاضل مثبت همدانی در تاریخ ۱۸/۶/۸۴  برگزار گردید . دومین امام جمعه شهرستان (‌حاج آقا واثق ) از تاریخ ۱۹/۵/۸۶ وارد شهرستان شدند و خدمات ارزنده ای به شهرستان ارائه نمودند .

در ادامه فرماندار جم از مسئولین و مدعوین تشکر نموده و از خدمات ارزنده حجهالاسلام واثق تشکر نمودند . همچنین از حضور گرانبهای نماینده محترم ولی فقیه  ومعاون سیاسی امنیتی تشکر و قدر دانی نمودند . ایشان برای امام جمعه جدید آروزی موفقیت و بهروزی نمودند .

در ادامه برنامه نماینده محترم ولی فقیه ضمن تبریک میلاد جواد الائمه و تقدیر و تشکر از مدعوین و مسئولین، نکاتی برجسته بشرح زیر عنوان نمودند .

 

بهترین نعمت های الهی ،‌هدایت الهی است که شامل انسانها شده و اگر این هدایت نباشد دنیا پر از جهالت وگمراهی می شود . ایشان همه را به ایمان وتقوای الهی دعوت نموده و اظهار داشتند که سعادت دنیا و آخرت در گرو به یاد خدا بودن است . از حیات خودمان استفاده نمائیم تا راه درست زندگی را درک کنیم و از پیروان ولایت فقیه باشیم که بدون ولایت فقیه دنیا مفهومی ندارد .

ایشان فرمودند که شهرستان جم در جنوب کشور جایگاه ویژه ای دارد که همانند ستاره ای در جغرافیای استان می درخشد . شهرستان جم سرزمین  دانشمندان ودانشوران بزرگی است که در عرصه علمی و حوزی ، ادبیات و شعرای بزرگ ، فرهنگ عمومی و مردمی ، مواهب طبیعی و کشاوری گنجی برای ایران اسلامی است .

ایشان در خصوص آتش سوزی نخیلات و باغهای شهر ریز ابراز تاسف نموده و اعلام نمودند که مسئولین تلاش نمایند تا خسارت مردم پرداخت گردد .

نکته کلیدی و برجسته سخنان ایشان در خصوص نوشتن سند توسعه جم بود که عنوان نمودند این کار هر چه زودتر انجام شود تا در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت جم در صحنه های بین الملی باشیم .

در پایان از خدمات ارزنده حجه‌الاسلام واثق تقدیر نموده و برای حجهالاسلام گنجی آرزوی موفقیت نمودند .

قبل از رسیدن به لحظه ملکوتی اذان ظهر راس ساعت ۱۳ دوشنبه ۲۳/۳/۹۰ حکم انتصاب آقای گنجی توسط نماینده ولی فقیه اهداء‌گردید .

با صدای دلنشین اذان ظهر ،‌نماز ظهر به امامت حجه الاسلام صفایی بوشهری اقامه شد .

بعد از نماز ظهر رئیس شورای شهر جناب آقای سجادی زاده ضمن تشکر از مطالبات قبلی مردم توسط نماینده محترم ولی فقیه بار دیگر خواستار مطالبات جدیدی بودند که بشرح زیر عنوان نمودند .

۱-   ضمن تشکر از برخی از مدیران نفتی در شهرستان اظهار گله مندی از بعضی از مدیران که بحرانهایی را در شهرستان بوجود می اورند را عنوان نمودند که خواستار رفع آن گردیدند .

۲-   بومی نبودن مدیران شهرستان که مهمترین دغدغه مردم است راعنوان و خواستار آن بودند که از استعدادها و افراد توانمند در سطح مدیریت شهرستان استفاده گردد .

نماز عصر به امامت حجهالاسلام گنجی برگزار و بعد از فریضه نماز عصر حجهالاسلام واثق بار دیگر از تربیون نمازجمعه از مردم حلالیت طلبیده و خواستار وحدت مردم و امام جمعه شدند و اعلام نمودند که پشت سر امام جمعه باشید تا بتوانید مشکلات شهرستان را به نحو مقتضی رفع و رجوع نمائید .

ایشان هم اکنون امام جمعه شهرستان اشتهارد می باشند . ایشان اظهار داشتند من هیچ خاطره بدی ندارم و هیچ توقعی هم از مردم نداشته و ندارم و هر کاری کردم وظیفه بوده است .

در پایان ایشان اظهار نمودند همچنان که شهرستان جم نگین بوشهر است . امیدوارم در اینده ستاره درخشان استان بشود .

در ادامه حجهالاسلام محمد گنجی امام جمعه شهرستان ضمن عرض سلام وادب از همه مسئولین ومدعوین تشکر نموده و مطالبات شهرستان جم را تائید نموده و اعلام نمودند که این مهم را پیگیری می نمایند تا به نتیجه برسد .

آقای شنبدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر ضمن تقدیر از خدمات ارزنده امام جمعه سابق خواستار وحدت و یکپارچگی مردم و امام جدید شدند .

در پایان هدایا و لوح تقدیر از سوی سازمانها و ادارات با حضور نمانیده محترم ولی فقیه تقدیم حضور آقای واثق گردید .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=116

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.