• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
بسته خبری هفتگی آوای بوشهر؛

خودسری مربی و بازیکنان پارس و ضعف مدیریت مدیر عامل/ ماجرای سهام دو درصدی نماینده سابق مجلس/پیگیری حق آلایندگی عسلویه در دستور کار مدیر کل بازرسی کشور و …

  • کد خبر : 11006
  • 19 بهمن 1398 - 20:56
آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری هفتگی به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری هفتگی به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

 

۱۰ میلیارد تومان پارس جنوبی، دست مدیر کل ورزش است و نمی دهد!

۱۰ میلیاد تومان کمک وزارت نفت به تیم پارس جنوبی توسط اداره کل ورزش و جوانان بوشهر بلوکه شده، گویا مدیر کل خواهان تاییده انتقال از سوی دستگاه های نظارتی است.

تاخیر در تکمیل سقف پرداختی تعدادی از بازیکنان پارس حاشیه ساز شده و دوباره داستان استعفا و تعطیلی تمرین شروع شده!

از زمان حضور مراد مرادی به عنوان مدیر عامل موقت، باشگاه پارس جنوبی عملا “باری به هر جهت” شده و هر کس هر کاری دوست دارد انجام می دهد. مدیر عامل موقت نه توان تصمیم گیری دارد و نه اقتدار لازم برای برخورد با رفتارهای خودسرانه بازیکنان و مربی ها!  این موضوع نگرانی هواداران پارسی را به همراه داشته است.

رفتارهای غیرمنطقی کادر فنی و بازیکنان پارس جنوبی در حالی است که بازیکنان پارس تا پایان فصل قبل تنها حدود ۴۰ درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند اما امسال تا پایان نیم فصل اکثر بازیکنان ۵۰ درصد قراردادشان را دریافت کرده اند!

 

شاهین به لیگ برگشت/ پارس جنوبی در مسیر سقوط

شاهین شهرداری بوشهر با دومین پیروزی متوالی خود در فصل به بقا در لیگ امیدوار شد. پارس جنوبی هم با باخت و مساوی های پی در پی با وجود تعویض سرمربی، خود را به جمع مدعیان سقوط نزدیک و نزدیک تر می کند!

 

خبرهای انتخاباتی

سهام دو درصدی موسسه فاسد فرشتگان به موسی احمدی و سکوت نماینده سابق مجلس

احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام چندی پیش لیستی از دریافت کنندگان سهام موسسه مالی فرشتگان را منتشر کرد که در آن نام شیخ موسی احمدی نماینده سابق مجلس در حوزه جنوب استان بوشهر هم آمده بود. موسی احمدی تاکنون به این خبر واکنش نشان نداده است. مدیر عامل موسسه مالی فرشتگان به دلیل فساد مالی بازداشت شده بود.

طبق شنیده های فضای مجازی صلاحیت دو داوطلب دیگر یکی در حوزه دشتستان(مرتضی نیکجو) و دیگری

در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه(محمد کارگر)  تایید شده به این ترتیب مجموع داوطلبان تایید صلاحیت شده در چهار حوزه استان به ۱۰۰ نفر رسید.

۲۲ بهمن، شورای نگهبان، لیست نهایی را به وزارت کشور ارسال خواهد کرد. ۲۳بهمن فرمانداران اسامی نامزدهای انتخابات مجلس را منتشر می‌کنند. ۲۴ بهمن تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شروع خواهد شد.

واکنش اسماعیل تبادار به انتشار یک مطلب در فضای مجازی

استاندار بوشهر در دولت اصلاحات در خصوص انتشار مطلبی در برخی گروههای واتساپی مبنی بر اعلام حمایت از یک کاندیدا در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم گفته: این مطلب صحت ندارد. تابع همفکرانم هستم و آنها نیز تاکنون موضعی درباره اعلام حمایت از کاندیدایی نداشته اند.

 

سرپرست پزشکی قانونی شهرستان جم منصوب شد

پس از بلاتکلیفی سه ساله؛ مجددا پزشکی قانونی در جم فعال شد و طی حکمی از سوی رئیس سازمان پزشکی قانونی استان، طیبه رشیدی به عنوان سرپرست جدید این مرکز منصوب شد.

 

اقدامات کرونایی در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفته: برای مقابله با کرونا، در خارگ اتاق قرنطینه راه اندازی شده و تمام کشتی های تجاری و صنعتی با نظارت کامل همکاران قرنطینه و صدور مجوز اقدام به تخلیه بار و مسافر می کنند. همچنین دستگاه تب سنج و اتاق قرنطینه در فرودگاه عسلویه ایجاد شده است.

باقری رئیس بیمارستان توحید جم هم گفته:  بیمارستان توحید جم، ۶۸ تخت بستری دارد که در شرایط اضطراری این ظرفیت به دو برابر افزایش می یابد و در صورت بحران، ساختمان پلی کلینیک تخصصی بیمارستان ظرف ۱۲ ساعت به بخش بستری با ظرفیت ۶۰ تخت تبدیل می شود.

 

سفر استاندار بوشهر به جم

طبق شنیده ها، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر فردا یکشنبه برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح مهم عمرانی به جم سفر می کند.

 

ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی

ادغام شرکت آبفا روستایی در آبفا شهری بزودی رخ می دهد، موضوعی که به یکپارچه سازی مجموعه آبفا در استان منجر می شود. این ادغام صرفا در سطح شرکت های استان رخ می دهد و ادارات آبفا شهری و روستایی شهرستان ها همچنان به صورت مجزا تحت مدیریت آبفای استان فعالیت خواهند کرد.

 

سفر وزیر رفاه به عسلویه/ سفر رئیس جمهور لغو شد

خبر می رسد وزیر رفاه طی هفته جاری به عسلویه سفر می کند. گویا بازدید از برخی پتروشیمی هایی که صندوق های وابسته به این وزارتخانه سهامدار اصلی آن هستند از اهداف سفر شریعتمداری عنوان شده است.

پیش از این قرار بود رئیس جمهور برای بازدید و افتتاح برخی پتروشیمی ها و کلنگ زنی طرح توسعه اسکله کنگان به جنوب استان سفر کند که گویا این سفر لغو شده است.

 

حق آلایندگی مردم عسلویه را پیگیری می‌کنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در عسلویه قول داده: حق آلایندگی عسلویه را پیگیری می‌کنیم تا هم این حق عوارض آلایندگی گرفته شود و هم به‌صورت عادلانه میان مردم توزیع شود.

 

شورای حل اختلاف ریز راه اندازی می شود

رئیس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور در جم گفته: مقدمات راه اندازی شورای حل اختلاف بخش ریز شهرستان جم را ظرف یک هفته آینده با انتخاب افراد معتمد فراهم می کنیم.

مشکل مالی پارس، ریشه برخی ناامنی ها در جم

فرماندار جم در شورای اداری گفته: مشکلات مالی پارس جنوبی جم، باعث برخی ناامنی ها در جم شده که انتظار داریم در زمینه تامین مالی تیم، مساعدت بیشتری شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.