• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

خود پرداز فرودگاه توحید جمع آوری شد

  • کد خبر : 4017
  • 04 آبان 1396 - 9:05

آوای جم -دستگاه خودپرداز بانک صادرات در فرودگاه جم جمع‌آوری شد. به گزارش آوای جم – صبح امروز دستگاه خودپرداز نصب شد در فرودگاه توحید جم جمع‌آوری و به پتروشیمی مبین در عسلویه  انتقال یافت. در چند سال اخیر به بهانه کاهش هزینه‌های بانک صادرات هرروز شاهد کاهش خدمات این بانک به شهرستان جم هستیم. […]

آوای جم -دستگاه خودپرداز بانک صادرات در فرودگاه جم جمع‌آوری شد.

به گزارش آوای جم – صبح امروز دستگاه خودپرداز نصب شد در فرودگاه توحید جم جمع‌آوری و به پتروشیمی مبین در عسلویه  انتقال یافت.

در چند سال اخیر به بهانه کاهش هزینه‌های بانک صادرات هرروز شاهد کاهش خدمات این بانک به شهرستان جم هستیم.

شعبه ولیعصر جم یکی از شعبه‌های نمونه استانی در منابع بانکی بود به باجه تبدیل کردند و بعد از مدتی آن را به‌طور کامل تعطیل کردند.

درحالی‌که فرماندار، نماینده مجلس و دیگر مسئولین سخت در حال پیگیری راه‌اندازی مجدد فرودگاه هستند تنها دستگاه خود پرداز این شعبه نیز در فرودگاه جمع‌آوری کردند.

بانک‌های در تمامی دنیا و اخیراً نیز در ایران به فراخور نیاز منطقه در پروژهای عام المنفعه سرمایه‌گذاری می‌کنند و در کنار سودی که از شهرستان می‌برند خدماتی نیز به مرم ارائه می‌دهند.

هرروز شاهد هستیم که بانک‌ها  دنیا و حتی ایران در تولید و اشتغال سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما امروز می‌بینیم که بانک صادرات نه تنها در کارهای خیریه شهرستان سرمایه‌گذاری نکرده است بلکه شاهد کاهش خدمات این بانک نیز هستیم .

نکته جالب توجه اینکه سرپرستی تعدادی از شعبه های جنوب استان نیز در شهرستان جم می باشد .

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام وخداقوت به اصحاب رسانه
    اولا فرودگاه جم است نه توحید جم اصلاح فرمائید
    اصولا بانکها فقط به فکر صرفه اقتصادی هستند نه رضایت مردمی مگر یک دستگاه عابر بانک اینقدر برای بانک صادرات سخت است که نمی تواند در عسلویه نصب کند که باید یک محل خراب کند و جای دیگر آباد

  2. وقتی فرودگاه به این بزرگی تعطیل شد و هیچ مسئولی زورش نرسید و فقط به مصاحبه و پیام اکتفا کردن، دیگه چه اهمیتی داره یه خودپرداز رو بزارن یا جمع کنن…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.