• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

داوری تلفنی جشنواره مشاعره رضوی بوشهر آغاز شد

  • کد خبر : 2702
  • 06 تیر 1396 - 21:13

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از افتتاح یازدهمین نمایشگاه فرهنگی و هنری رضوی همزمان با برگزاری جشنواره خبر داد و افزود: آثار فاخر فرهنگی و هنری در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته خواهد شد. آوای جم؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر برگزار […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از افتتاح یازدهمین نمایشگاه فرهنگی و هنری رضوی همزمان با برگزاری جشنواره خبر داد و افزود: آثار فاخر فرهنگی و هنری در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

آوای جم؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش مهر؛ حمیده ماحوزی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال دوازدهمین سال پیاپی است که دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی از این جشنواره به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص فرهنگی یاد کرد و ادامه داد: این جشنواره نیمه دوم مهرماه امسال با حضور مشاعره‌کنندگان سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از افتتاح یازدهمین نمایشگاه فرهنگی و هنری رضوی همزمان با برگزاری جشنواره خبر داد و افزود: آثار فاخر فرهنگی و هنری در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری هشتمین جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی رضوی در چهارم مردادماه خبر داد و گفت: این جشنواره همزمان با دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیر اجرائی دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی نیز از برگزاری مرحله نخست داوری تلفنی دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی و هشتمین جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی رضوی از ششم تیرماه خبر داد.

فریما بوشهری با اشاره به اینکه داوری مرحله نخست بر عهده مرضیه معصومی در بخش ملی و صدیقه مزارعی زاده در بخش دانش آموزی است، افزود: این داوری به‌صورت تلفنی انجام می‌شود که از ۳۵۰ نفر شرکت‌کننده، افرادی که بالاترین امتیاز در بین شرکت‌کنندگان کسب می‌کنند به بخش اصلی جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

وی اضافه کرد: پس از اتمام مرحله نخست داوری در دو جشنواره ملی و دانش آموزی، اسامی منتخبین اعلام خواهند شد.

جشنواره ملی مشاعره رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که هر ساله در استان بوشهر برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.