• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
مدیر کل ورزش و جوانان استان:

دخالتی در تایید یا رد داوطلبان ریاست هیات فوتبال نداشته ام/ ۷ طرح ورزشی با حضور وزیر افتتاح می شود

  • کد خبر : 10120
  • 18 آبان 1398 - 8:59
اداره کل ورزش و جوانان هیچ دخالتی در تایید و یا رد صلاحیت کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال ندارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از سفر وزیر ورزش و جوانان به استان خبر داد و گفت: در این سفر ۷ طرح ورزشی به اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

به گزارش آوای بوشهر؛ احمد بهروزیان‌فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از برگزاری انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به  اعلام صلاحیت کاندیداهای رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر تا پایان آبان ماه مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان  بوشهر برای انتخاب رئیس آینده این هیئت برگزار می‌شود.

وی، با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان هیچ دخالتی در تایید و یا رد صلاحیت کاندیداهای رئیس هیئت فوتبال ندارد گفت: این مهم پس از بررسی در کمیته ۳ نفره و بررسی آن در تهران، صلاحیت کاندیداها استعلام شدکه در مجموع ۴ نفر شامل سید علیرضا کازرونی، امیرحسین محتشم، سیدیونس موسوی و فخرالسادات هاشمی برای انتخابات رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر تعیین صلاحیت شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از افتتاح پروژه‌های ورزشی در استان خبر داد و بیان کرد: در آینده نزدیک در سفر وزیر ورزش و جوانان ۷ پروژه ورزشی شامل سه سالن ورزشی، سه زمین چمن و یک سالن زورخانه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

بهروزیان‌فرد با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی در استان بوشهر افزایش یافته است خاطر نشان کرد: تا قبل از سال ۱۳۹۲ سرانه فضای ورزشی زیر ۶۴ صدم درصد بود که اکنون با تکمیل طرح‌های  نیمه تمام و اجرای طرح‌های جدید سرانه فضای ورزشی به ۱٫۱۵ متر مربع افزایش یافته است.

وی، از تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی خبر داد و بیان کرد: قبل از سال ۱۳۹۲ بیش از ۱۰۰ طرح ورزشی نیمه تمام در استان بوشهر وجود داشت که برای تکمیل آنها ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز بود که با اولویت این طرح‌ها تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد طرح‌های نیمه تمام تکمیل و افتتاح شده است گفت: مابقی طرح‌های نیمه تمام تا پایان امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

بهروزیان‌فرد با  اشاره به حمایت از ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی تصریح کرد: در استان بوشهر ۴۵ هیئت ورزشی مرکزی و ۳۸۰ هیئت شهرستانی وجود دارد که برای حمایت از آنها از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی، با قدردانی از توجه استاندار برای توسعه فضاهای ورزشی افزود: حفظ کاربری‌های ورزشی مورد توجه قرار دارد و در این راستا اقدامات مهمی در توسعه فضاهای ورزشی انجام شده و در دست اجرا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه بسترهای مناسبی برای برگزاری تورنمنت‌های بین‌المللی ورزشی در استان بوشهر فراهم است گفت: در رشته‌های مختلف از جمله ورزش‌های ساحلی و آبی، استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی برای برگزاری تورنمنت‌های بین‌المللی، مسابقات ملی و اردوهای مختلف ورزشی است.

بهروزیان‌فرد با اشاره به کمک به هیئت‌های ورزشی خاطر نشان کرد: در یکسال گذشته افزون بر ۴ میلیارد تومان به هیئت‌های ورزشی استان بوشهر پرداخت شده و امسال هم متناسب با اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان این کمک‌ها ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10120

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.