• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
8

درخشش کراسفیت کاران جمی در لیگ استان + عکس

  • کد خبر : 10457
  • 17 آذر 1398 - 19:17

در پایان نخستین دوره لیگ کراسفیت استان بوشهر نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند.

مرحله نهایی نخستین دوره لیگ کراسفیت استان بوشهر امروز با حضور ۲۴ ورزشکار آقا و خانم به میزبانی بوشهر برگزار شد و در پایان هشت نفر در بخش آقایان و هشت نفر هم در بخش بانوان به عنوان تیم منتخب استان بوشهر معرفی شدند.

حسین بکا دبیر هیئت کراسفیت استان بوشهر ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در مورد این رقابت‌ها گفت: نخستین دوره لیگ کراسفیت استان بوشهر پس از ۳ هفته به روز پایانی رسید و در پایان این رقابت ها نفرات برتر در دو بخش آقایان و خانم ها معرفی شدند.

وی بیان کرد: در دور نهایی این رقابت ها که در محل کمپ هیئت قایقرانی بوشهر برگزار شد ورزشکاران در سه زمان مختلف با هم رقابت کردند و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

بکا تصریح کرد: در بخش آقایان به ترتیب علی رفیعی پور از جم، میلاد دانشگر از برازجان، علی رضا مرکباتی از جم، حجت بکا از بوشهر، جواد مهرگان از برازجان، امیرخسرو مقدم از بوشهر، مصیب گرگین پور از جم و عباس مشتاقی از برازجان به عنوان نفر اول تا هشتم معرفی شدند.

دبیر هیئت کراسفیت استان بوشهر بیان کرد: در بخش بانوان هم به ترتیب خانم‌ها سهیلا نصاری، مریم حیدری، نیره دلشاد، فرشته زارعی، شیوا فانی ملکی، اعظم تباشیر، صدیقه علی نژاد، سمیره حسن پور به عنوان نفرات اول تا هشتم معرفی شدند.

وی گفت: نفرات برتر در بخش آقایان و خانم ها به عنوان تیم منتخب استان بوشهر در رقابت های کشوری اسفندماه امسال در تهران شرکت خواهند کرد.

بکا گفت: داوری این دوره از رقابت‌ها در بخش آقایان بر عهده علی راهنورد و محسن بهرام زاده و در بخش خانمها هم بر عهده حوریه دانش روان بود./مهر

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10457

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.