• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

درخواست رئیس شورای شهرستان جم از مردم برای ماندن در خانه/ روستاها در آمادگی کامل برای مبارزه با کرونا

  • کد خبر : 11359
  • 22 اسفند 1398 - 17:58
مردم خطر را دست کم نگیرند و بهترین اقدام برای مبارزه با ویروس کرونا ماندن مردم در خانه و رعایت نکات بهداشتی است تا به سلامت از این بحران عبور کنیم و کرونا را شکست دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم در گفت وگو با خبرنگار آوای بوشهر، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ایران، اظهار داشت: مردم خطر را دست کم نگیرند و بهترین اقدام برای مبارزه با ویروس کرونا ماندن مردم در خانه و رعایت نکات بهداشتی است تا به سلامت از این بحران عبور کنیم و کرونا را شکست دهیم.

اسدالله نیکخواه با دعوت از مردم برای ماندن در خانه افزود: به گفته پزشکان و متخصصان بهداشتی در ماه های آینده و با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و هوای گرم، از عملکرد ویروس کاسته می شود و هر چقدر که مردم رعایت کنند و در خانه بمانند درگیری افراد با این ویروس کمتر می شود و این ویروس ضعیف تر خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این دوران مسافرت ها انجام نشود، هر گونه نقل مکانی می تواند مسائل جدی این بیماری را ایجاد کند. در ایام نوروز نیز نباید از منزل خارج شد تا این ویروس برای همیشه نابود شود و شرایط کشور و جهان مثل قبل عادی شود. همه مردم با ماندن در خانه در شکست دادن این ویروس سهیم هستند.

نیکخواه با تقدیر از فرماندار جم، رئیس شبکه بهداشت و درمان ،بیمارستان توحید و کادرهای پزشکی شهرستان جم، هلال احمر و نیروی انتظامی گفت: در جلسات ستاد پیشگیری از ویروس کرونا مصوبات خوبی گرفته شده و همه مسؤولان و ادارات و نهادها با همراهی یک دیگر در اجرای آن ها تلاش می کنند و از زحمات شهرداری ها، دهیاری ها و بسیج و… که در راه ضدعفونی کردن سطوح عمومی و پرتردد شهرها و روستاها شبانه روزی فعالیت می کنند تشکر می کنم.

وی بیان کرد: تمامی مصوبات ستاد پیشگیری از ویروس کرونا با همراهی شوراهای اسلامی شهر و روستا اجرایی شده است و روستاهای شهرستان جم نیز در آمادگی کامل برای مبارزه با ویروس کرونا هستند و امیدواریم هر چه سریع تر شاهد نابودی این ویروس باشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.