• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

دردیداراستانداربا رسانه ها؛سوالات مدیرآوای جم از استاندار وپاسخ وی

  • کد خبر : 2140
  • 12 اسفند 1391 - 23:39

به گزارش خبرنگار آوای جم؛فریدون حسنوند استاندار بوشهر پس از حدود ۶ ماه از آغاز بکارش بعنوان استاندار بوشهر از ساعت ۱۹:۲۵ دقیقه عصر شنبه ۱۲ اسفند ۹۱ لغایت ۲۱:۳۰ دقیقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران و مدیران رسانه های مکتوب و مجازی استان بوشهر بود.البته وی در ابتدای انتصابش جلسه آشنایی با خبرنگاران برگزار نمود که در ان جلسه فرصت پرسش و پاسخ فراهم نیامده بود.

 

در این جلسه علی دانشمند مدیرپایگاه خبری تحلیلی آوای جم خطاب به استاندار بوشهر از تلاشهای شبانه روزی وی ، انتصاب علی موذنی بعنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر و تغییر فرماندار جم قدردانی نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری این موضوع به استاندار بوشهر که در جلسه ای وی معاون عمرانی خود را بعنوان استاندار معین شهرستانهای جم و دیر انتخاب نموده است،از عدم حضور مهندس رستمی معاون امور عمرانی وی در شهرستان جم انتقاد نمود.

مدیرسایت آوای جم با اشاره به مصوبات بر زمین مانده سفر ریاست جمهور به استان در خصوص شهرستان جم،پروژه بزرگراه جم به پالایشگاه و ریز،روشنایی تونلهای جم به بندر سیراف و عدم آغاز بکار ساخت دانشکده فنی مهندسی جم را مورد اشاره قرار داده و تقاضای رسیدگی به این موضوعات را داشت.

علی دانشمند به استاندار بوشهر گفت:در صورت عدم تکمیل پروژه خط آب کوثر حداکثر تا خردادماه آینده،سال ۹۲ بحران جدی آب ، نگین سبز استان بوشهر را تهدید خواهد نمود

وی با انتقاد از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر که پالایشگاه فجر جم را از لیست شرکت های آلاینده خارج نموده است،به استاندارپیشنهاد نمود دستور دهد مدیرکل محیط زیست ۳ روز در روستای شهرخاص زندگی کند و سپس تصمیم گیری در خصوص آلایندگی را انجام دهد.

وی خواستار احقاق حق شهرستان جم در خصوص اخذ عوارض آلایندگی شد.

دانشمند در ابن جلسه انتقاداتی را نیز نسبت به مدیرکل صداوسیما استان بوشهرو مخابرات استان بوشهر اعلام نمود و از استاندار بوشهر جهت بازدید از شهرستان جم دعوت نمود

فریدون حسنوند استاندار بوشهر نیز به برخی از موارد اعلام شده پاسخ داد:وی گفت امسال لیست شرکت های آلاینده که اعلام شد با سال قبل مقایسه کنید و مطمئن باشید شرکت های موجود در جم آلاینده خواهند بود،وی گفت در همین رابطه آلایندگی در جم وبرخی دیگر از نقاط استان تقاضای عزل یکی از مدیران استان را به وزارتخانه ارائه داده ام  و وی را از دفترم بیرون کرده ام

استاندار بوشهر گفت آلایندگی حق مردم است و باید اخذ شود و به جد پیگیر این موضوع هستم،وی گفت چینش فرمانداران جم ، کنگان و بزودی عسلویه را طوری طراخی نموده ام که مثلث قدرتی برای گرفتن امتیازات اقتصادی،مبارزه با مواد مخدر و رفع دغدغه های مردم تشکیل شود و به آقای زارع و تبرکی گفته ام و به فرماندار عسلویه نیز خواهم گفت که این سه شهرستان از هم جدا نیست و باید همواره در کنار هم باشند.

وی گفت بزودی شبکه های دیجیتال سراسر استان و جم که کار نصب آن به اتمام رسیده است ، پس از تحویل گیری نهایی راه اندازی خواهد شد.

حسنوند گفت پروژه های مهمی را برای جم لیست نموده ام و پیگیر مشکلات آنجا هستم و تاکنون ۲بار سرزده یه جم آمده ام که کسی خبردار نشده است

 

عکس:محمدعبیدی/رازنیوز

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2140

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.