• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

در انتصابم مدیون الماسی نیستم/ در سال گذشته ۳۳ درصد تخصیص اعتبارات داشتیم/ عدم‌رضایت از روند پیشرفت پروژه آبرسانی سیراف به جم / پارس جم، شانه به شانه با بحران آب جم

  • کد خبر : 5642
  • 10 شهریور 1397 - 10:31

به گزارش آوای بوشهر؛ این نشست که با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان جم برگزار شد با استقبال خوب مردم روستای ۶هزار نفری بهارستان همراه بود. نشست مردم و مسئولان در روستای بهارستان از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز و تا ساعت ۰۰:۳۰ بامداد ادامه داشت.یکی از شب های است که در یادم می ماند و […]

به گزارش آوای بوشهر؛ این نشست که با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان جم برگزار شد با استقبال خوب مردم روستای ۶هزار نفری بهارستان همراه بود.
نشست مردم و مسئولان در روستای بهارستان از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز و تا ساعت ۰۰:۳۰ بامداد ادامه داشت.یکی از شب های است که در یادم می ماند و مطالبه گری مردم روستای بهارستان در نوع خود جالب توجه بود.
فرماندار جم گفت: در انتصابم مدیون الماسی نیستم و او از جمله نمایندگانی است که به جد پیگیر مطالبات مردم حوزه انتخابیه اش است.
وی افزود: تبدیل روستای بهارستان به شهر در حال پیگیری و پرونده آن روی میز هیئت وزیران است که مشکل و‌ منع قانونی در این خصوص وجود ندارد و باید فرآیند قانونی آن طی شود.
محمد حسینی اضافه کرد: مدیرکل اوقاف استان بوشهر به شهرستان دعوت خواهد شد تا مشکل احداث راه های ارتباطی در زمین های وقفی حل شود.
وی بیان کرد:تعدادی از مدارس توسط پتروشیمی ها درحال احداث است و پروژه های نیمه فعال مدارس نیز به زودی فعال خواهند شد.
فرماندار جم گفت: وارث پروژه های بوستان امیدی هستیم که چند سال است بلاتکلیف مانده و برای ۱۶ بوستان اعتبار تکمیلی گذاشتیم.
جسینی با بیان اینکه مشکلات حوزه مخابرات شهرستان در حضور وزیر ارتباطات مطرح شده است و‌ به زودی مشکلات این حوزه حل خواهد شد اظهار داشت: ۲۴ روستای شهرستان با مشکل آنتن دهی مواجه اند که این مشکل رفع می شود.
وی افزود: احداث فیبر نوری جم به فیروزآباد در دستور قرار گرفته است و فیبرنوری ریز به دوراهک نیز به بهره برداری رسیده است.
وی از استقرار  تعزیرات حکومتی در شهرستان جمدر آینده نزدیک خبرداد.
حسینی خاطرنشان شد: طرح احداث بزرگراه جم به فیروزآباد به مناقصه رفته و به زودی پیمانکار آن مشخص و‌ کلنگ زنی خواهد شد.
وی گفت: مجموع اعتبارات سال ۹۷ شهرستان مبلغ ۳۸ میلیارد تومان می باشد که اولویت بندی پروژه های شهرستان در زمینه آب و بهداشت است.
فرماندار جم عنوان کرد: اعتبارات سال گذشته شهرستان جم۵۰ میلیارد تومان بوده است که از این مبلغ ۳۳ درصد تخصیص اعتبارات داشتیم.
وی گفت: از روند پیشرفت پروژه آبرسانی سیراف به جم رضایت نداریم و احداث این پروژه وقت زیادی از ما گرفته است.
حسینی افزود: تیم فوتبال پارس جنوبی جم جزو اولویت های شهرستان است که در کنار رفع بحران آب، وقت زیادی از ما گرفته است.
فرماندا جم بیان داشت:تا جایی که من اطلاع دارم مصوبه شورای تامین در خصوص حریم فرودگاه توحید جم وجود ندارد.
وی گفت: مبلغی بابت گرفتن مشاور، جهت بررسی و‌ مطالعه طرح توسعه بهارستان اختصاص یافته است.
وی در پایان گفت: زمین بزرگ چمن مصنوعی  با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در هفته دولت با حضور استاندار بوشهر کلنگ زنی می شود./ آوای بوشهر
   ۱۳۹۷/۶/۴ ۱۱:۵۴          
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.