• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا:

در بازی فردا محکوم به بردن هستیم/در کشور ما هر کس شلوغ‌ کاری کند از داوری منفعت می‌برد

  • کد خبر : 7277
  • 08 اسفند 1397 - 23:50
سر مربی تیم پارس جنوبی جم گفت: با توجه به شکست هفته قبل، در بازی فردا محکوم به بردن سایپا هستیم. ما برای حفظ جایگاهمان در جدول باید تمام امتیازات دیدارهای خانگیمان را کسب کنیم.

آوای بوشهر؛ مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور گفت:  تیم سایپا تیم باشخصیتی است و چون برای بازی‌‌های آسیایی بسته شده بود کار سختی در پیش رو داریم.

به گزارش آوای جم، تارتار در خصوص بازی فردا افزود: با توجه به شکست هفته قبل، در بازی فردا محکوم به بردن سایپا هستیم. ما برای حفظ  جایگاهمان در جدول باید تمام امتیازات دیدارهای خانگیمان را کسب کنیم.

وی در ادامه اذعان داشت: اگر بارندگی امروز، فردا هم ادامه داشته باشد کار ما سخت‌تر خواهد شد، چرا که تیم دایی، تیم خوش فیزیکی است.

سر مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: با توجه به تدارکاتی که همه تیمها در نیم فصل دیده اند بازی ها سخت شده است. امیدوارم بتوانیم فردا با انجام یک بازی فیزیکی و هدفمند و کسب سه امتیاز جایگاهمان را در جدول رده‌بندی تثبیت کنیم.

مهدی تارتار در خصوص اینکه تا کنون نتوانسته است شاگردان علی دایی در تیم سایپا را شکست دهد گفت: دایی استاد من است، با تیم پارس جم دایی را شکست نداده ام اما در سالهای قبل با تیم داماش و راه‌آهن این تجربه را داشته‌ام. من  چیزهای زیادی از دایی یاد گرفته ام و هیچ وقت دوست نداشتم مقابل او بازی کنم، اما این شغل ماست و فردا با تمام وجود برای موفقیت تیم پارس جنوبی جم تلاش خواهیم کرد.

تارتار با بیان اینکه امیدوارم فردا هواداران ما را تنها نگذارند اذعان داشت: از هواداران میخواهم مثل بازی با نساجی که در همین شرایط آب و هوایی برگزار شد، فردا نیز ما را تنها نگذارند چرا که به حمایت آنها نیاز مبرم داریم.

وی در مورد محروم و مصدومان تیمش بیان کرد: خدا را شکر برای این  مسابقه بازیکن محروم نداریم، اما محمد ستاری کماکان مصدوم است و غایب خواهد بود. یکی دو بازیکن دیگرمان نیز مصدومیت جزئی دارند که امیدواریم  به بازی فردا برسند.

سر مربی زرد پوشان پارس جم در خصوص آنالیز نقاط قوت  و ضعف سایپا گفت: سایپا تیم خوش‌ فیزیکی است و در ضربات ایستگاهی برنامه‌های خوبی دارد و بیشتر گل‌های این تیم با ضربات ایستگاهی به ثمر رسیده است. تا جایی که می‌توانستیم روی نقاط قوت این تیم کار کرده‌ایم و نقاط ضعفی هم دارند که امیدوارم از آنها استفاده کنیم.

مهدی تارتار در مورد اشتباهات داوری در فصل جاری خاطر نشان کرد: همانطور که مدیریت باشگاه اعلام کرده اهل بیانیه دادن نیستیم اما متاسفانه در کشور ما هر کس که شلوغ‌ کاری کند از ناحیه داوری منفعت می‌برد و ذینفع است. از اصفهانیان و کمیته داوران می‌خواهم که با این موضوع برخورد داشته باشند تا باشگاهها به این راحتی بیانیه ندهند. در یکی دو فصل گذشته هیچ تیمی به اندازه ما از داوری لطمه نخورده است. ما برای همه داوران احترام زیادی قائل هستیم، اما دیگر نباید از فرهنگ بالای هوادارانمان سوءاستفاده شود. ما نمی‌خواهیم در بازی داور را تحت فشار قرار دهیم، اما نباید در حقمان اجحاف شود.

وی در آخر افزود: پیام حیدری داور باتجربه‌ای است و می‌دانم که می‌تواند از این بازی سربلند بیرون بیاید.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=7277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.