• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

در نشست شورای اداری جم با حضور وزیر ارتباطات چه گذشت؟+ تصاویر

  • کد خبر : 5435
  • 28 مرداد 1397 - 9:01

مطالبه مهم مردم شهرستان جم، ارتقاء سطح پست‌ها، رفع کمبود نیروهای تخصصی و غیر بومی بودن نیروهای متخصص موجود و برطرف شدن مشکل عدم پوشش شبکه‌های تلفن  همراه در مسیرهای فیروزآباد – جم و جم – سیراف است.

فرماندار جم:فیبر نوری از استان فارس به عسلویه و جم متصل شود

به گزارش خبرنگار آوای بوشهر، محمد حسینی ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه شهرستان جم صورت گرفته و طرح‌های متعددی در دست اجرا است.

وی در ادامه به شرایط خاص شهرستان جم اشاره کرد و ادامه داد: این شهرستان از نظر اقلیم و وضعیت ارتفاع از سطح دریا با دیگر نقاط استان بوشهر متفاوت است و دارای تراکم جمعیتی بالایی است.

فرماندار جم با اشاره به فعالیت شرکت‌های متعدد حوزه انرژی در این شهرستان بیان کرد: تقاضای بسیار زیادی برای دریافت تلفن ثابت در شهرستان جم مطرح شده است که تاکنون محقق نشده است.

وی بر لزوم تلاش جدی برای رفع مشکلات شهرستان جم تاکید کرد و افزود: استفاده از فیبر نوری از استان فارس به جم و عسلویه یکی از نیازهای ضروری است که باید اقدام لازم در این زمینه انجام شود.

حسینی خواستار تصویب اعتبارات مناسب برای توسعه خطوط تلفن همراه در شهرستان جم شد و اضافه کرد: تجهیز ساختمان مخابرات و تقویت آنتن دهی در ۱۴روستای این شهرستان نیز باید مد نظر قرار گیرد.

وی خواستار ایجاد سه هزار خط ثابت تلفن شد و افزود: پوشش شکبه تلفن همراه مسیرهای فیروزآباد جم و جم به سیراف تقویت شود.

مشکل واگذاری تلفن ثابت در سطح روستاهای کشور مرتفع می‌شود

نماینده جنوب استان در مجلس:شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با مشکلات مخابراتی روبرو هستند

سکینه الماسی ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم با حضور وزیر ارتباطات اظهار داشت: جم با وجود اقلیم خوب آب هوایی در خدمت صنعت قرار گرفته و نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان دیر قطب صیادی نیز محسوب می‌شود، تصریح کرد: کنگان هم میزبان صنعت نفت و گاز است  و در مجموع شهرستان‌های جنوب استان بوشهر نقش مهمی در اقتصاد خواهند داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص مشکلات شهرستان جم، تغییر و تحولات اساسی صورت گرفته است اما نواقصی هم وجود دارد.

وی بیان کرد: در شهرتان دیر شبکه فییر نوری خانگی اجرا نشده است. افزایش و توسعه پهنای باند و همچنین ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای پوشش اینترنت پر سرعت و نسل چهارم ضروری است.

الماسی گفت: در بخش ریز شهرستان جم شاهد عدم به بهره برداری رسیدن ساختمان مخابرات  هستیم و انتظار داریم این مورد را هم در برنامه خودتان قرار بدهید.

وی با بیان اینکه متاسفانه شاهد هیچ توسعه در تلفن های ثابت در شهرستان جم بعد ۱۵ سال نبوده‌ایم، افزود: مطالبه مهم مردم شهرستان جم، ارتقاء سطح پست‌ها، رفع کمبود نیروهای تخصصی و غیر بومی بودن نیروهای متخصص موجود و برطرف شدن مشکل عدم پوشش شبکه‌های تلفن  همراه در مسیرهای فیروزآباد – جم و جم – سیراف است.

شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با مشکلات مخابراتی روبرو هستند

وزیر ارتباطات:مشکل واگذاری تلفن ثابت در سطح روستاهای کشور مرتفع می‌شود

محمد جواد آذری جهرمی ظهر پنجشنبه در نشست مسئولان شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: سالاری استاندار قبلی بوشهر با قطع ارتباطات فیبر نوری در شهرستان جم، چندین بار به من تذکر دادند و دنبال رفع دائمی این امر بوده بودند.

وی ادامه داد: مشکلات را برطرف کرده‌ایم و استان بوشهر از نظر توسعه ارتباطات در رتبه هشتم کشور قرار دارد و برای توسعه وضعیت مخابرات در تلاش هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اصلی‌ترین مشکل ما عدم توسعه متوازن مخابرات در سطح کشور است اضافه کرد: امروزه از نظر اینترنت در رتبه ۸۰ در بین ۱۹۰ کشور جهان هستیم.

آذری جهرمی با بیان اینکه رشد و توسعه زیادی در سطح مخابرات و اینترنت کشور صورت گرفته است، ادامه داد: شاهد تقاضای زیادی برای تلفن ثابت در سطح روستاهای کشور هستیم که در آینده نزدیک با تامین بودجه این مشکل برطرف خواهد شد.

وی از تلاش برای مشکلات ارتباطی در جنوب استان بوشهر خبر داد و افزود: پوشش خطوط تلفن همراه در مسیرهای ارتباطی چهار شهرستان در دستور کار قرار  دارد و تا سه ماه دیگر برطرف خواهد شد و تا پایان سال مشکل کمبود نیروها و مستقل شدن آن نیز رفع می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به مردم چهار شهرستان برای انتخاب یک بانوی پرتلاش و سخت کوش که حتی بعضی مواقع برای پیگری حقوق و مطالبات مردم سر ما داد می‌کشد، تبریک می گویم.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی خواستار تبدیل وضعیت نیروهای کاری در شرکت متانول کنگان شد و افزود: رفع نواقص تلفن ثابت به صورتی جدی در دستور کار قرار گیرد.

عکس:  ابوالفضل دهقان/  خبرنگار : علی اکبر قیصری

IMG-20180816-WA0022.jpg

IMG-20180816-WA0021.jpg

IMG-20180816-WA0023.jpg

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.