• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

دستور فرماندار جم برای تسریع در پروژه راه ریز – سرچشمه به باغان

  • کد خبر : 1749
  • 30 مهر 1391 - 21:28

به گزارش خبرنگارآوای جم؛ خلیل عبداللهی بعد از ظهر دیروز  در بازدید از راه‌های روستایی شهرستان جم اظهار داشت: توسعه راه‌های روستایی و افزایش میزان راه و بزرگراه در سطح استان بوشهر و شهرستان جم از دستاوردهای مسئولان دولت نهم و دهم است.

 

وی افزود: ایجاد راه ایمن تاثیر بسیار زیادی در رشد و توسعه شهرستان دارد و تلاش زیادی برای بهبود وضعیت راه‌های شهرستان انجام داده‌ایم.

 

فرماندار جم از کاهش ۶۵ کیلومتری راه جم به بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با احداث راه‌های جدید، فاصله مرکز شهرستان جم به استان ۶۵ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

عبداللهی دستور تسریع عملیات راهسازی محور ریز به باغان را صادر کرد و اذعان داشت: خدمت‌گزاری به مردم خدمت به خدا بوده و یکی از خصوصیات بارز دولت گرفتن مدال خدمتگزاری از رهبر معظم انقلاب است.

وی راه روستایی را یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌های لازم در توسعه محیط روستایی دانست و افزود: با اجرایی شدن محور ریز –سرچشمه –باغان فاصله مرکز شهرستان تا بوشهر ۶۵ کیلومتر نزدیک‌تر می‌شود که این امر باعث می‌شود مردم آسان‌تر به امورات روزمره خود برسند.

عبداللهی خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از راه‌های روستایی دسترسی آسان و ایمن‌تر برای ارتباط با مرکز استان فراهم می‌شود.

فرماندار جم گفت: توجه به راه‌های روستایی نیز در کنار محور اصلی همواره مدنظر دولت خدمتگزار بوده چرا که بخش اعظمی از اقتصاد کشور در دستان پرتوان روستاییان بوده و ساختن راه مناسب در روستاها از ضروریات و مصوبات همیشگی دولت است.

عبداللهی بیان داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت عدالت‌ محور و خدمتگزار نهم و دهم اکنون در زمینه ساخت و ساز راه‌های روستایی و انجام پروژه‌های عمرانی، شهرستان جم به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1749

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.