• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
بسته خبری کوتاه و جذاب آوای بوشهر

دستور وزیر برای کمک به تیم پارس/اتهامات عجیب علیه مدیر عامل فجر/ عاشقانه بخشدار تازه منصوب/ماجرای انتقاد تند وکیل به دادستان/مدیر سیری ناپذیر استانی/ انتصاب گزارشگر فوتبال برتر در جم/ تخلف آب منطقه ای بوشهر و …

  • کد خبر : 9666
  • 26 مرداد 1398 - 19:24

آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری کوتاه و جذاب به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم: ۱۸۵نیروی اخراجی منطقه ویژه جذب می شوند/ دستور وزیر نفت برای کمک مالی به پارس جم الماسی نماینده جنوب استان در هفته گذشته از دستور وزیر نفت برای کمک به […]

آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری کوتاه و جذاب به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم:

۱۸۵نیروی اخراجی منطقه ویژه جذب می شوند/ دستور وزیر نفت برای کمک مالی به پارس جم

الماسی نماینده جنوب استان در هفته گذشته از دستور وزیر نفت برای کمک به تیم پارس جنوبی جم خبر داده است. این کمک ها از کانال وزارت ورزش به تیم اختصاص می یابد.

وی همچنین از دستور کرباسیان معاون وزیر نفت برای جذب ۱۸۵ نیروی بومی اخراجی منطقه ویژه خبرداده و گفته: حقوق و مزایای معوقه این نیروها هم پرداخت می شود

اتهامات عجیب و تند رسانه محلی جم علیه مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر!
دو‌هفته نامه نسیم جم در یادداشتی مدعی شده نجفی در حال رایزنی برای انتخابات مجلس در کازرون است و کمتر در محل کار حضور دارد و وظایف خود را انجام نمی دهد!
نسیم جم همچنین در ادعایی عجیب، تاخیر در تکمیل پروژه آبرسانی جم را به دلیل اهمال‌ نجفی و زیر مجموعه اش دانسته و به نجفی تلویحا اتهام حمایت از مافیای تانکریسم را نسبت داده! و نوشته: «نجفی حالا که دیده هنوز قطره آبی از منابع زیر زمینی دشت خشکیده جم و ریز موجود است، چون یک پای هیات امنای مجتمع مسکونی است از موافقان طرح تانکریسم است و به نظر می‌رسد، سالانه میلیاردها تومان هم از بودجه پالایشگاه حیف و میل می‌کند»

عاشقانه های بخشدار تازه منصوب جم
طاهره عبدالهی که در هفته گذشته به سمت بخشدار مرکزی جم منصوب شد به تازگی جشن عروسی خود را در یکی از استان های غربی(زادگاه داماد) برگزار کرده. وی وضعیت واتس آپ خود را با انتشار استوری عاشقانه ای بروز کرده است.

پروژه های مهم شهرستان جم به هفته دولت می رسد؟!
با وجود اعلام قبلی مسئولان جم در مورد افتتاح پروژه های هتل شهرداری جم، چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان و طرح توسعه میدان پریشان و پل شهید علمداری شهر جم به نظر می رسد هیچکدام از این پروژه ها به هفته دولت ۹۸ نخواهد رسید.
افتتاح پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهید صافی شهر ریز هم در هاله ای از ابهام است.

انتقادات تند وکیل دادگستری جم به دادستان/ ماجرا چیست؟!
در هفته گذشته اجرای حکم پر و مسلوب المنفعه کردن تعدادی چاه غیر مجاز در بخش ریز شهرستان جم حاشیه ساز شد. دادستان دادسرای عمومی و انقلاب جم در واکنش به برخی انتقادات اعلام کرد این موضوع در راستای صیانت از حقوق عامه انجام شده است.
اما در همین راستا یکی از وکلای دادگستری در متنی انتقادی، سخنان دادستان جم را سیاسی کاری و انتقال بحران از دولت به مردم دانست!
این وکیل دادگستری همچنین در این متن خواستار ارائه و شفاف سازی مبانی شرعی و قانونی استفاده از منازل سازمانی و خدمات وزارت نفت توسط دادستان جم شده است!
برخی ها این موضع گیری وکیل دادگستری جم را با دستور پلمپ رستوران سنتی وابسته به این وکیل در سال گذشته بی ارتباط نمی دانند!

تخریب خودرو و سرقت اموال در جم/ ۳ جوان دستگیر شده حالت عادی نداشته اند!
فرمانده انتظامی استان بوشهر دستگیری باند چهار نفره‌ای که اقدام به وارد کردن خسارت به خودروهای شهروندان جمی کرده بودند خبر داده: چهار جوان که شب و روز پنجشنبه ۲۴مرداد ماه در شهر جم با استفاده از موتورسیکلت در حالتی غیر عادی پس از تخریب خودروها اقدام به سرقت وسایل آنان می کردند در یک عملیات منسجم سه نفر از اعضا ۱۹ تا ۲۴ ساله باند به هویت معلوم، اهل و ساکن جم دستگیر شدند.
واعظی گفته: این افراد هفت دستگاه خودرو را تخریب کرده و وسایل داخل آنها را سرقت کرده بودند. تلاش جهت دستگیر نفر چهارم این باند نیز ادامه دارد.

مدیر سیری ناپذیر استان!
طبق خبر خلیج فارس، اقدام یکی از مدیران استانی برای تصاحب سه منزل سازمانی همچنان ادامه دارد و عدم تذکر موثر استانداری و برخورد دستگاههای نظارتی بالادست با این اقدام که نوعی حیف و میل اموال عمومی محسوب می شود، علامت سوال های زیادی در پی داشته است.

امام جمعه دیر: گزارشی از تخلف در کنسرت دیر دریافت نکرده ام
امام جمعه دیر با بیان اینکه با اجرای کنسرت حلال مخالف نیستیم گفته: هنوز گزارشی از برنامه کنسرت دریافت نکرده ام، ولی اگر خلافی در برنامه کنسرت شهر دیر رخ داده باید افرادی که پشت قضیه این برنامه بودند پاسخگو باشند.

نفت سفید در استان بوشهر توزیع نمی شود!/ اقشار کم درآمد سرگردان می شوند!
این خبر را مدیران دولت در شهرستان ها اعلام کرده و گفته اند مردم باید گازکشی کنند. با توجه به گرانی هزینه های گازکشی، امسال هم مانند سال گذشته اقشار کم درآمد استان با مشکلات جدی در تامین گرمایش منازل خود مواجه خواهند شد.

سرپرست فرمانداری، فرماندار دشتستان می شود
با گذشت حدود ۶ ماه از تصدی فرمانداری دشتستان بصورت سرپرستی، استانداری نسبت به معرفی «جواد لقمان‌زاده» به عنوان گزینه فرمانداری به وزارت کشور اقدام کرده است. از اواخر بهمن ماه پارسال و با انتقال ارسلان زارع به گیلان، وی سرپرست فرمانداری دشتستان شده است.

ورزشگاه تختی جم در مرحله صفر آماده سازی!/ میزبانی پارس جم در تهران یا شیراز!
با وجود اینکه کمتر از دو هفته تا میزبانی جم در مسابقات لیگ برتر باقی مانده تنها هزار صندلی به شهر جم وارد شده و هیچ صندلی هم هنوز نصب نشده است. از سوی دیگر گیت های الکترونیک هم هنوز خریداری نشده و احتمالا تیم پارس جم باید در ماه های ابتدایی، در تهران، شیراز یا بوشهر میزبان تیم ها باشد!

دفاع یک نماینده از رانت اشتغالش برای آقازاده: برای رسانه ها متاسفم!
محمد باقر سعادت در پاسخ به انتقادات در مورد لابی گری اش برای استخدام فرزندش در دفتر یک پتروشیمی در تهران گفت: «من تاکنون حتی به اندازه یک خودنویس از موقعیت نمایندگی مجلس سوء استفاده نداشته ام، جز بحث اشتغال پسرم. اگر پسرم را برای اشتغال پیش یک بازرگان می فرستادم، قطعا خواسته های نابجا مطرح می شد و اینجا شما باید نقد و سوال می کردید. درحالی که پسرم در یک شرکت پیمانکاری وابسته به دولت که دفتر آن در تهران است شاغل شده و حق هیچ کسی در استان بوشهر از این بابت ضایع نگردیده است. من موضوع اشتغال پسرم را انکار نمی کنم و معتقدم جای سوال و ایراد ندارد و باید برای برخی رسانه ها بابت این نوع نگاه تاسف خورد.»

شرکت آب منطقه ای بوشهر مرتکب کارهای غیر قانونی شده!
حجت الاسلام فروغی فر،دادستان شهرستان جم گفته: شرکت منطقه ای آب بوشهر مرتکب کارهایی شده که بعضا غیرقانونی هستند و بارها نمایندگان این شرکت احضار شدند و دفاعیاتی داشته‌اند که گزارشات لازم تهیه و به مراجع ذی صلاح ارسال شده است و حل این مشکل از دست مسئولان محلی خارج است.

کج سلیقگی در برگزاری دعای عرفه در جم!
خبرهایی رسیده که نشان می دهد به علت ازدحام جمعیت در محل برگزاری دعای عرفه جم، اجازه ورود خودروها به محل برگزاری دعای عرفه داده نشده و بسیاری از افراد مسن ناچار به پیاده روی چند صد متری تا محل برگزاری دعا شده اند اما مدیران شهرستان با خودرو تا محل برگزاری راهنمایی شده اند. موضوعی که گلایه های جدی مردمی را به همراه داشته است.

و دست آخر اینکه؛

پوشش اخبار بازی های پارس جم در برنامه ورزشی فوتبال برتر تقویت می شود. طبق خبرهای رسیده؛ مهدی مهران نژاد خبرنگار خبرگزاری تسنیم و از فعالان رسانه ای شهرستان جم از سوی امیرحسین میثاقی به عنوان گزارشگر این برنامه ورزشی در جم منصوب شده و مهران نژاد کار خود را از هفته گذشته آغاز کرده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.