• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
بسته خبری هفتگی آوای بوشهر؛

دستیار وزیر کار، کاندیدای انتخابات دشتستان/ راهکار استاندار برای حل مشکل پارس/ قول واعظی برای حمایت پارس/ تصویر فوتوشاپی مدیر کل در راهپیمایی/ سانسور به سبک سیمای بوشهر/ ناراحتی مشاور استاندار و …

  • کد خبر : 10124
  • 18 آبان 1398 - 17:58
آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری هفتگی به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری هفتگی به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

ته لنجی قاچاق است یا نیست؟!

امام جمعه کنگان گفته: مسؤولان مربوطه تکلیف مردم را مشخص کنند که آیا ته لنجی، قاچاق است یا قاچاق نیست؟!

حجت‌الاسلام محمودی اضافه کرده: اگر قاچاق است چرا به ملوانان داده می‌شود و اگر نیست و از طریق قانون در اختیار ملوانان قرار می‌گیرد، چرا بعد از معامله، بار آن را قاچاق حساب می‌کنند؟!

 

۹ کشته و مصدوم در تصادف مرگبار عسلویه/۶ نفر زنده زنده در آتش سوختند

سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راه استان بوشهرگفته: ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر  دیروز جمعه در محور پارسیان به عسلویه جلوی ایستگاه بازرسی روستای بندو یک دستگاه خودروی سواری پژو هنگام کم کردن سرعت خود جهت عبور از مانع، یک دستگاه خودروی سواری وانت  مزدا از عقب به شدت با  آن برخورد که کپسول گاز پژو منفجر و باعث آتش سوزی سواری پژو می شود.

متاسفانه ۶ نفر اعضای یک خانواده  شامل ۴نفر بزرگسال و دو کودک در خودروی پژو پارس به علت  آتش سوزی جان خودشان را از دست داده و سه نفر سرنشین وانت مزدا نیز به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

پارس جم در آرزوی دومین برد، شاهین در آرزوی اولین برد!

شاهین بوشهر در دهمین بازی خود در لیگ نوزدهم در خانه حریف گل گهر سیرجان نشد تا همچنان در آرزوی برد به سر ببرد.

پارس جنوبی جم هم در دهمین بازی خود بیرون از خانه به مصاف شهرخودرو مشهد رفت که در یک بازی درگیرانه با نمایشی ضعیف، تن به چهارمین شکست این فصل دهد و همچنان با یک برد و ۵ مساوی در رده ۱۳ ام باقی بماند.

کریمیان سرمربی موقت شاهین بوشهر در نشست خبری بعد از بازی گفته: از این وضعیت خسته شده ام، تکلیف مربی شاهین مشخص شود. یا مربی مد نظرشان را بیاورند یا این کادر اگر می تواند ادامه بدهد اجازه کار بدهند.

شنیده شده تصمیم نهایی برای حضور میشو کریستیچوویچ سرمربی کروات گرفته شده و وی به زودی در تمرینات شاهینی ها حاضر خواهد شد.

 

رئیس دفتر رئیس جمهور: پیگیری می کنم/ استاندار بوشهر: مصوب کردیم، راهکاری هم اندیشیده ایم

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در نشست شورای اداری جنوب استان، در خصوص وضعیت تیم پارس جم و تامین مالی آن، قول پیگیری داد.

در همین حال عبدالکریم گراوند هم از مصوبه ای گفت که گذرانده تا به پارس جم کمک مالی شود و همچنین به صورت سربسته از راهکاری گفت که در وزارت نفت اندیشیده شده تا مشکل مالی پارس حل شود.

 

تصویب ۱۷۰ میلیارد تومان برای اسکله کنگان/ کلنگ زنی تا دهه فجر

راستاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در نامه ای به الماسی نماینده مجلس از تخصیص اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان برای توسعه اسکله کنگان خبر داده و اعلام کرده حداکثر تا دهه فجر عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.

اجرای این پروژه از مطالبات اهالی کنگان است و می تواند به رونق صید و تجارت این شهرستان کمک شایانی کند.

 

دستگیری زن و مرد سارق خودرو در جم

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفته: این زن و مرد در پوشش خانواده با سفر به شهرهای مختلف دست به سرقت خودروهای سواری پراید مدل پایین می‌زدند و پس از برداشتن وسایل و قطعات داخل خودرو در شهری دیگر آن را رها می کردند

متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس تاکنون به پنج فقره سرقت خودرو در شهرهای جم، آباده، شیراز و کنگان و دو فقره سرقت وسایل داخل خودرو در شهرهای جم و آباده اعتراف کرده‌اند.

تصویر فوتوشاپی مدیر کل در راهپیمایی!

شنیده شده تصویر فتوشاپی یکی از مدیران کل استان بوشهر در راهپیمایی ۱۳ آبان نقل محافل کارمندی و بیرون از این اداره شده، موضوعی که باعث شد روابط عمومی این مجموعه به فاصله یک روز، تصویر را از سایت اداره حذف نماید!

ظاهرا آقای مدیر با وجود حضور در استان، امکان حضور در این راهپیمایی را نداشته و نهایتا اقدام به فتوشاپ شده، اما وقتی زمزمه ها درباره این اقدام زیاد شد، در سایت اداره حذف شد.

 

انتصاب امام جمعه اهل سنت عسلویه به عنوان مشاور استاندار

استاندار بوشهر طی حکمی، شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت عسلویه را به عنوان مشاور خود در امور اهل سنت استان منصوب کرد.

 

سانسور به سبک صدا و سیمای بوشهر!

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس با اشاره به سانسور بخش های زیادی از سخنان دبیر آن در برنامه ضبط شده مناظره از طریق سیمای استانی بوشهر، طی بیانیه ای اعلام کرد: عوامل این برنامه در اقدامی مضحک و در عین حال مایه تحقیر مردم و جامعه دانشگاهی استان با حذف عمده‌ای از نظرات و موارد مطرح شده، تصویری ناقص و پراکنده از مواضع این تشکل نشان دادند. انجمن اسلامی دانشجویان از مردم استان و همچنین تمامی دانشجویان آزادی‌خواه برای به رسمیت شناختن این رسانه فرمایشی عذرخواهی می‌نماید.

 

حذف خودکار اکانت های غیر فعال تلگرام و ریزش اعضای کانال ها

در ماه اخیر اعضای کانال‌های تلگرامی ریزش شدیدی داشته است. در سال گذشته و قبل از بلاک‌شدن هاتگرام به عنوان نسخه ایرانی تلگرام، حذف ناخواسته اعضایی که از این اپلیکیشن استفاده می‌کردند در کانال‌ها اتفاق افتاده بود ولی این بار مجددا این اتفاق رخ داده و برخی خبرها از حذف خودکار اکانت های غیر فعال طی بازه زمانی مشخص توسط تلگرام حکایت دارد.

 

گزارش اشتغالی که مشاور استاندار را ناراحت کرد

مدیر عامل منطقه ویژه به تازگی گزارشی از وضعیت اشتغال نیروهای بومی در شرکت های منطقه را منتشر کرده که با واکنش تند برخی مواجه شده است.

حسین صداقت مشاور جوان استاندار در پستی اینستاگرامی، سخنان رییس دفتر رییس جمهور در عسلویه در رابطه با بکارگیری نیروهای بومی را غیرواقع و بر اساس گزارش نادرست عنوان کرد.

به نظر می رسد اعتراض مشاور استاندار به گزارشی است که در آن، سهم جنوب استان از اشتغال یکساله، ۸۸۵ نفر، سایر نقاط استان، ۵۳۱ نفر و مهر و لامرد و پارسیان ۱۴۸ نفر اعلام شده و بر اساس آن، کفه جذب نیرو برای مناطق نزدیکتر به صنعت، سنگین تر شده است.

 

دستیار وزیر کار، کاندیدای احتمالی انتخابات دشتستان

شنیده شده پیام برازجانی از جوانان دشتستانی عزم خود را برای حضور در انتخابات دشتستان جزم کرده است.

وی هم اکنون دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و سابقه مدیر روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت را هم در کارنامه دارد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.