• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

دشمن با تحریم‌ها می‌خواهد ملت ایران را با خود همراه کند

  • کد خبر : 2042
  • 06 بهمن 1391 - 6:22


رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: دشمن با تحریم‌ها می‌خواهد ملت ایران را با خود همراه کند.

 

به گزارش خبرنگار خبرنگار آوای جم به نقل از مهر، حسین مصلحی پور ظهر چهارشنبه ۴ بهمن ماه در جلسه مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی منطقه بردخون اظهار داشت: دشمنان همچون گذشته توطئه‌های گوناگونی را برنامه‌ریزی کرده‌اند و از طریق ماهواره و سایت‌ها و ابزار دیگر برای فتنه آفرینی تلاش می‌کنند تا بین مردم اختلاف و تفرقه بیندازند و با فشارها و تحریم در این مسیر حرکت می‌کنند.

 

وی افزود: ملت قهرمان ایران سال‌ها با جان و دل تلاش کرده و دستاوردهای خود را به راحتی از دست نمی دهد و نسبت به اهداف بلند انقلاب پایبند است و هرگز تسلیم خواسته‌های پوچ آنان نمی‌شود پس نباید با دشمن همراه شویم هر چند که مردم ما بارها آزمایش شده‌اند و به خوبی می‌دانند چگونه از دشمن امتیاز بگیرند و عاقبت حربه گرانی و تحریم نتیجه نخواهد داد.

مصلحی پور ادامه داد: در بهمن ماه و آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که وظیفه همه ما است دانش آموزان را نسبت به اهداف نظام وانقلاب آگاه کنیم تا بدانند که امروز مردم آزادانه در جامعه سخن می‌گویند و این از برکت انقلاب اسلامی و نظام مردمی است.

وی با تشریح برنامه‌های دهه فجر گفت: زنگ انقلاب در۱۱بهمن در مدارس منطقه نواخته می شود و این آغازگر برنامه‌های دهه مبارک فجر است پس در ایام دهه فجر برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید و با همکاری مردم و شوراهای اسلامی و مسئولان شور و حال خاصی به منطقه بدهید.

این مقام مسئول اضافه کرد: با تزیین مدارس، پخش آهنگ و سرود انقلابی در مدارس، اجرای برنامه‌های سرگرم کننده و جشن، نظارت مدیران مجتمع‌ها بر مدارس زیرمجموعه، رعایت نکات ایمنی در مدارس و نظارت بر دانش آموزان ایامی به یادماندنی را در ذهن دانش آموزان ثبت کنید و با خدمت صادقانه وتوجه به جایگاه و ارزش کار در نظام تعلیم و تربیت الگویی برای دیگران باشیم.

در ادامه معاونان و کارشناسان  اداری و مدیران مدارس پیرامون حوزه کاری خود مطالبی بیان کردند.

همایش شوراهای دانش آموزی پسرانه منطقه بردخون برگزار شد

رئیس آموزش و پرورش بردخون در همایش شوراهای دانش آموزی پسرانه منطقه بردخون اظهار داشت: امروز رسالت سنگینی بر عهده همه ما قرار دارد تا به عنوان یک جوان ایرانی به تکلیف خود در کنار خوب درس خواندن عمل کنیم و رفتار واخلاقمان به گونه ای باشد که موجب رضایت خداوند بزرگ و ائمه اطهار و باعث خشم دشمن شود.

حسین مصلحی پور افزود: دشمن جنگ نرم تمام عیاری را بر ضد ما تدارک دیده و برای منحرف کردن جوانان از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی استفاده می‌کند که باید مواظب باشیم فکر ما را ندزدند و نسبت به توطئه‌های شوم آنان هوشیار باشیم.

وی از اعضای شوراهای دانش آموزی خواست در اجرای برنامه‌های دهه فجر با مربیان و معلمان خود همکاری و مشارکت داشته باشند.

اسماعیل خیاط معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره نیز ضمن بیان اهداف همایش بر مشارکت بیش از پیش شوراهای دانش آموزی در فعالیت‌های مدرسه و فوق برنامه تأکید کرد.

در ادامه نمایندگان شوراهای دانش آموزی به بیان گزارش عملکرد خود در چهار ماه گذشته پرداختند و ضمن رأی گیری محمدجواد درویشی صفت، اصغراندایشگر، مجتبی حصیری، علیرضا زارعی و علی اکبرریشهری را به عنوان شورای دانش آموزی منطقه و حسین دهدار را به عنوان نماینده منطقه دراستان انتخاب کردند.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2042

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.