• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

دعوت از همه مردم ایران: بیایید به وزیر آموزش و پرورش کمک کنیم

  • کد خبر : 1893
  • 18 آذر 1391 - 13:21


 

به گزارش آوای جم؛ «حمیدرضا حاجی‌بابایی»، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگاران وقتی پرسشی درباره استعفای او به دلیل بروز حادثه آتش‌سوزی در دبستان شین‌آباد طرح شد، گفته است: «خبرنگاران چی؟ شما را برکنار کنیم یا نه؟ اگر به موقع خبر می‌دادید مواظب مدرسه شین‌آباد پیرانشهر باشید، این اتفاق هرگز رخ نمی‌داد.»

با توجه به تکلیف مهمی که جناب وزیر برای ما خبرنگاران صادر کرده‌اند،  تحریریه سایت عصر ایران از همه مردم ایران در همه سنین، از ساکنان شهرهای بزرگ گرفته تا دورترین روستاها، از بازنشستگان گرفته تا جوانان، نوجوان و دانش‌‌آموزان ، معلمان ،مدیران ، ناظم ها ، مربیان پرورشی و خلاصه همه و همه درخواست دارد تا ما را در انجام وظیفه بزرگی که جناب حاجی‌بابایی تعیین کرده‌اند، یاری دهند: «اگر شما خبرنگاران به موقع خبر می‌دادید مواظب مدرسه شین‌آباد پیرانشهر باشید، این اتفاق هرگز رخ نمی‌داد.»

از آنجا که وزیر آموزش و پرورش انتظار دارد خطرات احتمالی و مشکلات مجموعه تحت امر ایشان  توسط خبرنگاران ، و البته پیشاپیش به اطلاع شان برسد و از آنجا که ما خبرنگاران چنین قدرتی نداریم ، دست نیاز به سمت مردم ایران دراز کرده ایم تا آنها نواقص آموزش و پرورش و خطرات احتمالی را به وزیر محترم گوشزد کنند که شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وقتی یک وزیر اعتراف می‌کند که توانایی شناسایی ضعف‌ها را نیز ندارد و از همه بدتر این که در شرایطی که کودکان برای درس خواندن به مدرسه رفتند و در آتش بی‌کفایتی مسوولان سوختند اما هنوز آقای حاجی‌بابایی روحیه بامزه و مزاح بودن خود را حفظ می‌کنند ، ما با کمک شما مردم به ایشان یاری‌رسانی می‌کنیم. در مدارس چه خبر است؟

 

وقوع چه اتفاقاتی را پیش‌بینی می‌کنید؟
کجاها ممکن است آتش بگیرد؟
احتمال ریزش کدام دیوار وجود دارد؟
در کجا امکان واژگونی اتوبوس دانش اموزان وجود دارد؟
دبیران چه مشکلاتی دارند؟
ناظم‌ها و مدیران حرفی برای گفتن ندارند؟
چه موضوعاتی والدین را نگران کرده است؟
اوضاع معیشتی معلمان چطور است؟
کتاب ها خوبند؟
…؟

خلاصه این که اگر چیزی به ذهن تان می رسد ، حتماً بگویید و خبر دهید و الّا اگر بعداً اتفاقی مانند آتش سوزی و واژگونی اتوبوس و افت تحصیلی و مشکلات تربیتی و… رخ داد ، ممکن است آقای وزیر باز هم طلبکار شوند که چرا نگفتید تا پیشگیری کنیم؟!

از این رو ، شماره تلفن روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش را اعلام می کنیم و لینک ارتباط با این وزارتخانه را نیز درج می کنیم تا بتوانید پیام های خود را به آقای وزیر برسانید.

شماره تلفن روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش: ۸۸۸۰۶۱۱۶ (کد تهران: ۰۲۱)

لینک ارتباط جهت نوشتن پیام: اینجا را کلیک کنید.

فقط امیدواریم روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش پیام های شما را به گوش وزیر برساند تا بعداً وزیر نفرمایند که کسی به من نگفت!/منبع : عصر ایران

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1893

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.