• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6

دومین همایش زنان ایثارگر شهرستان جم برگزار شد.

  • کد خبر : 1672
  • 05 مهر 1391 - 5:58

برگزاری دومین همایش زنان ایثارگر شهرستان جم

بمناسبت هفته دفاع مقدس همایش زنان ایثارگر شهرستان جم با محوریت شهیده ناهید فاتحی کرجو و با حضور فرمانده سپاه و مسئولین شهرستان جم در تالار شهید خاتمی  برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار آوای جم، در این همایش که عصر دیروز به همت حوزه مقاومت بسیج زینب کبری (س) شهرستان جم برگزار شد، امام جمعه شهرستان جم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک بمناسبت دهه کرامت گفت: نقش زنان در جنگ بسیار سازنده بود .

حجت الاسلام محمد گنجی در اول سخنرانی خود توهین به پیامبر اسلام را با ساختن فیلم موهن را محکوم کرد و گفت: ما باید هوشیار باشیم و به تابیر مقام معظم رهبری این حرکتی که از طرف دشمنان انجام گرفته بخاطره موج بیداری است که در کشورهای اسلامی شکل گرفته و موج بیداری در این کشورهای اسلامی از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما الگو گرفته اند .

وی اظهار داشت: نقشی که زنان در دفاع مقدس داشته اند بر کسی پوشیده نیست هم در پیروزی انقلاب و هم در دفاع مقدس و نقش بانوان در دفاع مقدس به دو قسمت تقسیم می شود یکی بعضا حضور داشتند در دفاع مقدس و یکی دیگر غیر مستقیم در صحنه های مختلف پشتیبانی و پس بنابراین نقش بانوان یک نقش بسیار سازنده در دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه  زنان شیر دل و شجاع ما  افتخارات بزرگی نصیب جامعه اسلامی ما کردند خطاب به زنان ایثارگرگفت، خود سازی مقدمه حضور در جامعه است و بدانید که شما در حوزه خودسازی چنان قوی هستید که توانایی ایثار در راه خدا را پیدا کرده اید  و قطعا در دامن چنین زنان ایثارگر و ولایی، فرزندان مومن و متدین رشد خواهند کرد .

وی اظهار داشت، اگر حمایت و نقش بانوان نبود، ما درجنگ پیروز نمی شدیم و در دفاع مقدسی که عزیزان ما افتخار آفریدند و زیبایی های دفاع مقدس شهدا، رزمندگان، آزادگان و خانواده معظم شهداء هستند که با صبر و حوصله و حضور در صحنه خود مشت محکمی به دهان دشمنان زدند و می زنند

گنجی خطاب به زنان ایثارگر گفت:  امروزه ما باید به عنوان پاسدار خون شهداء از این خونها  پاسداری بکنیم و وظیفه بسیار سنگینی بر دوش شما است که از این خون ها پاسداری کنید  و امروز دشمن متاسفانه با تهاجم فرهنگی می خواهد این ارزشها و خونهای پاک شهداء را از بین ببرد و باید مواظب باشیم .

شایان ذکر است در ابتدای این همایش،‌فاطمه فخرایی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج زینب کبری (س) شهرستان جم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به مسئولین . همچنین خانواده معظم شهداء و حاضرین در همایش خیرمقدم گفت

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1672

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.