• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

دو کشته و مصدوم در کوه‌های اطراف جم

  • کد خبر : 5043
  • 07 تیر 1397 - 9:19

فرماندار شهرستان جم گفت: پدر و پسر جمی در کوه‌های اطراف این شهرستان گرفتار شدند که پسر در همان ساعات اولیه فوت کرد و پدر نیز گرمازده شد. به گزارش آوای بوشهر، مجید حسینی عصر امروز  در جمع خبرنگاران از کشته شدن یک نفر از اهالی روستای بهارستان در کوههای اطراف جم خبر داد و […]

فرماندار شهرستان جم گفت: پدر و پسر جمی در کوه‌های اطراف این شهرستان گرفتار شدند که پسر در همان ساعات اولیه فوت کرد و پدر نیز گرمازده شد.

به گزارش آوای بوشهر، مجید حسینی عصر امروز  در جمع خبرنگاران از کشته شدن یک نفر از اهالی روستای بهارستان در کوههای اطراف جم خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه ظهر امروز پدر و پسری از اهالی روستای بهارستان جم در کوههای اطراف گرفتار شدند که پسر در همان ساعات اولیه فوت کرد و پدر وی که دچار گرمازدگی و مصدوم شده بود توسط هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد.

حسینی با تشریح جزئیات بیشتر حادثه گفت: حوالی ظهر امروز مدیریت بحران شهرستان جم از گرفتار شدن سه نفر در کوه‌های اطراف روستای اروانه جم با خبر شد.

وی افزود: طبق اطلاعات اولیه، محل حادثه در فاصله چند ساعتی روستای اروانه در دل کوههای جم بود و همان زمان اعلام شد یک نفر از افراد گرفتار فوت و یکی دیگر نیز دچار گرمازدگی و مصدومیت جزئی است.

فرماندار جم بیان کرد: به محض اطلاع از موضوع، با کسب مجوز از مدیریت بحران استان بوشهر، پیگیری لازم برای اعزام هلی‌‌کوپتر امدادی از شهرستان لار استان فارس انجام شد که حدود ساعت ۱۵ هلیکوپتر به محل اعزام و مصدوم با کمک نیروهای هلال احمر و تیم کوهنوردی شهرستان مستقر در محل حادثه به هلیکوپتر منتقل شد.

حسینی با بیان اینکه در مورد علت دقیق فوت باید پزشکی قانونی اعلام نظر کند گفت: خوشبختانه مصدوم حادثه در سریع‌ترین زمان ممکن به بیمارستان منتقل شد تا مورد مداوا و ارزیابی پزشکی قرار گیرد .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5043

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.