• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

دو کودک شیرازی پنج دقیقه فرماندار شدند .

  • کد خبر : 1800
  • 16 آبان 1391 - 4:20

دو کودک شیرازی دراقدامی نمادین هر یک به مدت حدود پنج دقیقه برکرسی فرمانداری شیراز تکیه زدند.
به گزارش خبرنگارایرنا، دراین مراسم که روزپنجشنبه درآستانه عید سعید غدیرخم صورت گرفت، دو کودک شیرازی از دومهدکودک مختلف در شیراز در مدت زمانی حدود ۱۰ دقیقه به طور نمادین فرماندارشیراز شدند.

این برنامه درحضور جواد زرین کلاه، فرماندار شیراز صورت گرفت.
امیرعلی اسکندری، کودک پنج ساله در زمان حضور نمادین در جایگاه فرماندار شیراز در گفت و گو با ˈآوا ستایشˈ دیگر کودک شیرازی به عنوان خبرنگار به پرسش هایی درباره ماموریت های فرمانداری شیراز سخن گفت.
امیرعلی ریاحی، دیگر کودک پنج ساله شیرازی نیزسکان نمادین فرمانداری را از امیرعلی اسکندری تحویل گرفت و او هم در گفت و گو با ˈایران پروانهˈ ، خبرنگار هم سن و سال خود، سخنانی در ارتباط با اختصاص بودجه به کودکان خانواده های کم درآمد برای رفتن به مهدکودک و کلاس های آمادگی مطرح کرد.
این مراسم حاشیه های جالبی داشت. زمانی که دو فرماندار کودک در پاسخ به پرسش هایی گفتند: این مساله را بررسی می کنیم یا این مساله جزو آرزوهای ماست، دستور بررسی می دهیم، زرین کلاه ، فرماندار شیراز به ظرافت و شوخی گفت: این که همه اش شد بررسی می کنیم، پس چه اقدامی انجام می دهید؟
درادامه این برنامه، هنگامی که دوفرماندار نمادین و مربیان خود درکنارفرماندار شیراز عکس یادگاری می گرفتند، حجت الاسلام سیدعلی نجفی، مشاور فرماندار شیراز به شوخی گفت: سه فرمانداردراقلیمی نگنجند.
فرماندار شیراز هم دراین برنامه گفت: فرمانداری نمادین کودکان شیرازی دربرنامه های گرامیداشت هفته کودک پیش بینی شده بود که به تاخیر افتاد و امروز به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر صورت گرفت.
زرین کلاه اظهار داشت: نکته مهمی درسخنان این فرمانداران کوچک وجود داشت که باید مورد توجه همه فرمانداران در رسیدگی به مسایل مردم باشد و آن این که گفتن ˈبررسی می کنیمˈ مشکل مردم را حل نمی کند.
وی ادامه داد: اگر بتوان مشکل را درچارچوب های قانونی حل کرد، باید به مردم گفت که می شود و اگرمقدور نیست، این موضوع را به صراحت با مردم در میان بگذاریم و قاطعانه بگوییم که نمی شود.
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1800

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.