• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

حضوردکتر محسن رضایی در جمع پرشور مردم شهرستان جم

  • کد خبر : 2384
  • 08 خرداد 1392 - 11:19

ظهر امروز محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در میان استقبال باشکوه مردم شهرستان جم که وی را از ورودی شهرستان تا مصلی نماز جمعه بدرقه نمودند ،‌درجمع مردم حضور یافته و برنامه های خود را تشریح نمود .

به گزارش خبرنگار آوای جم :‌ دکتر محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری امروز چهارشنبه ۸ خرداد ماه در جمع مردم شهرستان جم حضور یافت . این اولین حضور یک کاندیدا در شهرستان جم در زمان انتخابات ریاست جمهوری می باشد .

رضایی در جمع مردم ابتدا از حضور مردم همیشه در صحنه شهرستان جم تشکر و قدر دانی نمود . سپس عنوان نمود کارنامه درخشان جم بر هیچکس پوشیده نیست ، شهری که در زمان جنگ دین خود را با اهدا بیش از ۶۰ شهید ، جانباز ،آزاده و ۲۰۰۰ رزمنده ادا نموده است .

دکتر رضایی  تصریح نمود ،‌اگر آرامش از لحاظ اقتصادی را به خانواده ها برگردانیم ،ارزشش کمتر از آزاد سازی خرمشهر نیست . شهرهای جنوبی کشور با توجه به ثروتی که خداوند در دل خاک سرزمینشان نهفته است ، اما هنوز فقر و بیکاری و محرومیت در آنجا بیداد می کند . اکنون بیرون کردن فقر وبیکاری در کشور یک جنگ تمام عیار است .

دکتر محسن رضایی افزود :‌ آنچه به وضوح دیده ام و شنیده ام آلایندگی حق مردم این سرزمین است و باید به موقع پرداخت گردد . مدیران باید از تواضع مردم جنوب درس بگیرند و در راستای خدمات رسانی و رفع مشکلات آنها از هیچ کوششی فروگذار نکنند .

در ادامه رضایی معیارها و اهداف دولت خود را تشریح نمود و اضافه نمود ،‌من اکنون احساس خطر کرده ام که به میدان آمده ام ،‌نباید فشارهای اقتصادی آرامش مردم را به هم بریزد ،‌کشور ما کمتر از چین و کره جنوبی که نیست . کشور ما با وجود جوانان متعهد و توانمند باید با محاصره اقتصادی ، سیاسی کشورهای غرب مبارزه کند .

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2384

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.