• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

دیدار پدیده انتخابات شوراهای استان بوشهر با رئیس جمهور +عکس

  • کد خبر : 2538
  • 09 خرداد 1396 - 15:44

آوای جم: در جریان انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، یک معلول جسمی حرکتی در روستای هنگدان شهرستان جم منتخب اول شورا شد و به عنوان یکی از پدیده های این انتخابات نامش ثبت گردید. آوای جم: در جریان انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، یک معلول جسمی حرکتی در روستای هنگدان شهرستان […]

آوای جم: در جریان انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، یک معلول جسمی حرکتی در روستای هنگدان شهرستان جم منتخب اول شورا شد و به عنوان یکی از پدیده های این انتخابات نامش ثبت گردید.

آوای جم: در جریان انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، یک معلول جسمی حرکتی در روستای هنگدان شهرستان جم منتخب اول شورا شد و به عنوان یکی از پدیده های این انتخابات نامش ثبت گردید.

به گزارش آوای جم؛ سیدعلی خلیلی با وجود معلولیت جسمی با انگیزه بالا به عرصه انتخابات قدم گذاشت و توانست با اعتماد مردم به عنوان منتخب اول شورای روستای شان انتخاب شود. وی متولد ١٣۶٩ است و تحصیلات خود را در مقطع فوق دیپلم کامپیوتر ادامه داده و اکنون دانشجو لیسانس مکانیک و تاسیسات است.

خلیلی دوشنبه شب در ضیافت افطاری برخی از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با رییس جمهور حضور یافت و برای دقایقی هم با حسن روحانی گپ و گفت داشت که به گفته خودش، با موضوع حمایت از اشتغال معلولان و تسهیل در زمینه حضور اجتماعی آنها بوده است.

گزیده هایی از مصاحبه وی که پس از انتخابات در سایت یارا منتشر شده می خوانید:
من واقعا کمبودهایی را در روستای خودم حس کردم و دیدم که درمقایسه با روستاهای اطراف کار خاصی انجام نشده است. و با این شرایط تصمیم گرفتم به میدان بیایم و سروسامانی به روستا بدهم. در کل دوست داشتم بیایم تا جوانان ببینند که ما نیز میتوانیم هر کاری را انجام دهیم.
راستش من همیشه دوست دارم محبوب قلب‌های مردم باشم و با اینکه دست و پایی از دید دیگران ندارم ولی از دید خودم همه چیز دارم و هیچ کمبودی هم احساس نمی‌کنم. همیشه به خودم گفتم که می‌توانی و توانستم.

برای روستا برنامه‌های زیادی دارم. برنامه هایی چون زمین چمن، پیگیری مشکل آب روستا که نیاز به مخزن دارد، روشنایی روستا که واقعا کم است و مدرسه روستا که کمبود ظرفیت دارد و نیازاست که به کلاسهایش اضافه شوند. همچنین قراراست کل خیابان های روستا با کمک مردم درختکاری شود. بحث زبان انگلیسی هم موردی است که برنامه دارم اکثر بچه های روستا را با آن آشنا کرده و آموزش دهم.
انتخابات به پایان رسیده و از رقبا خواهش دارم که مثل کوه پشتمان باشند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.